Інформація про Державну службу з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області

Опубліковано 27.12.2018 о 10:30

Адреса служби: 40002, Сумська обл., м. Суми,  вул. Українських Перемог, буд. 2

E–mail: dls.sumy@dls.gov.ua

тел.: +380 (542) 65-20-23 (телефон/факс, приймальня начальника служби)

 

СТРУКТУРА
Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області

 

Відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Відповідно до основних завдань відділ:

– здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог законодавства щодо: якості та безпеки лікарських засобів, у тому числі тих, що містять підконтрольні речовини, лікарських засобів на всіх етапах обігу; порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів; виконання ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами;

– здійснює державний ринковий нагляд у сферах медичних виробів, зокрема: приймає рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, здійснює контроль стану виконання суб’єктами господарювання цих рішень; вживає заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні встановлених законодавством вимог (складає протоколи та приймає рішення про накладення штрафів); узагальнює результати здійснення державного ринкового нагляду, аналізує причини виявлених порушень; взаємодіє та обмінюється інформацією з органами державного ринкового нагляду, територіальними органами державної фіскальної служби, а також з центральними органами виконавчої влади, які здійснюють нагляд і контроль продукції, правоохоронними органами, громадськими організаціями споживачів (об’єднаннями споживачів) та об’єднаннями суб’єктів господарювання;

– узагальнює результати перевірок стану виконання суб’єктами господарської діяльності на території Сумської області нормативно – правових документів з питань забезпечення якості лікарських засобів, аналізує причини порушення вимог стандартів, технічних умов, фармакопейних статей/аналітичної нормативної документації (АНД)/ методів контролю якості (МКЯ), технологічних регламентів, норм, правил, вживає заходів до їх усунення і доповідає про результати узагальнення Держлікслужбі;

– передає в установленому законодавством порядку матеріали перевірок, за результатами яких виявлені ознаки злочину, правоохоронним органам;

– здійснює контроль за виконанням правил утилізації та знищення лікарських засобів;

– виявляє умови та причини, що призводять до порушень у сфері законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, а також їх витоку із законного обігу;

– розглядає справи про адміністративні правопорушення у передбачених законом випадку;

– здійснює передліцензійну перевірку суб’єктів господарювання з метою встановлення їх фактичної наявності за адресою місця провадження діяльності, наявності матеріально – технічної бази, кваліфікації персоналу, умов щодо контролю за якістю лікарських засобів, що вироблятимуться відповідно до встановленого порядку;

– здійснює державний контроль якості лікарських засобів при ввезенні на митну територію Сумської області;

– погоджує перелік внутрішньоаптечної заготовки, що виробляє (виготовляє) аптека відповідно до порядку, визначеним чинним законодавством;

       – готує інформаційно – аналітичні документи до Держлікслужби щодо: основних результатів діяльності Служби; стану і проблемних питань обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, та протидії їх витоку із законного обігу; узагальнених даних про джерела та способи витоку із законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, тенденцій розвитку ситуації у сфері протидії такому витоку;

       – проводить постійний моніторинг ситуації, пов’язаної з: законним обігом лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, процесами витоку із законного обігу таких лікарських засобів; діяльністю правоохоронних органів щодо протидії витоку із законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, заходами, спрямованими на зниження рівня немедичного вживання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, функціонування системи профілактики, лікування наркозалежних осіб;

       – здійснює в межах компетенції аналітичну обробку інформації у сфері обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини, та протидії їх витоку із законного обігу;

       – здійснює профілактичну діяльність щодо попередження витоку із законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини;

– здійснює прогнозування розвитку ситуації у сфері протидії витоку із законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини;

– організовує ведення бази даних здійснених перевірок;

– здійснює в установленому порядку відбір зразків лікарських засобів для проведення їх лабораторного контролю якості.

Головний спеціаліст з питань персоналу:

– організовує роботу щодо розробки структури Служби;

– вносить пропозиції начальнику служби з питань удосконалення управління начальника персоналом та кадрового менеджменту;     

– здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи Служби з питань управління персоналом;

– організовує роботу щодо розроблення посадових інструкцій державних службовців Служби, які затверджує начальник служби, їх перегляду на відповідність встановленим законодавством вимогам та з метою виявлення потреб у внесенні до них змін, а також надає консультативну допомогу щодо розроблення та внесення змін до посадових інструкцій;

– проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

– аналізує кількісний та якісний склад персоналу у Службі, вивчає поточну потребу в такому персоналі, прогнозує перспективну потребу в персоналі з урахуванням довгострокових цілей Служби та вносить відповідні пропозиції начальнику служби;

– готує проект умов проведення конкурсу на відповідну посаду державної служби, включаючи спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади державної служби категорії «Б» і «В» з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;

– розміщує у встановленому порядку на Єдиному порталі вакансій державної служби наказ начальника служби про оголошення конкурсу на зайняття посад категорій «Б» і «В» та умови його проведення, а також інформацію про переможця (переможців) конкурсу або їх відсутність;

– розглядає інформацію, подану кандидатами для участі у конкурсі на зайняття посад державної служби категорії «Б» і «В» у Службі, повідомляє кандидатів про результати розгляду поданої ними інформації для участі у конкурсі, результати розв’язання ситуаційних завдань, проведення співбесіди, допущення (недопущення) до наступного етапу конкурсу, а також здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору відповідно до законодавства;

– здійснює заходи щодо організації та координації процедури адаптації новопризначених державних службовців у Службі з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;

– здійснює заходи щодо організації оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, узагальнює результати виконання завдань державними службовцями, надає консультативну допомогу з питань проведення оцінювання;

– складає разом з державними службовцями Служби індивідуальні програми підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальні програми професійного розвитку таких державних службовців; вивчає та узагальнює потреби державних службовців у професійному навчанні і вносить начальнику служби пропозиції щодо організації професійного навчання для створення сприятливих умов професійного розвитку державних службовців;

– здійснює моніторинг існуючих програм підвищення кваліфікації, що пропонуються суб’єктами управління знаннями у сфері професійного навчання «Портал управління знаннями», та надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами), зокрема на вебпорталі інформує про можливість навчання за такими програми персонал Служби;

– здійснює нарахування та облік кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи за проходження професійного навчання; проводить за рішенням начальника служби оцінювання результативності професійного навчання державних службовців відповідно до законодавства;

– організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді;

– веде встановлену звітно-облікову документацію, готує звітність з кадрових питань;

– забезпечує підготовку документів щодо призначення, переведення та звільнення персоналу Служби;

– проводить роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів про проходження державної служби, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов таких контрактів у порядку, встановленому законодавством;

– забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в Службі;

– забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати;

– організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку Служби, посадовими інструкціями та іншими документами;

– оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;

– оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення;

– розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік; – обчислює стаж роботи, досвід роботи у відповідній сфері, досвід роботи на керівних посадах, стаж державної служби для призначення на відповідну посаду державної служби та під час проходження служби;

– проводить моніторинг своєчасності встановлення надбавок за вислугу років;

– формує графік відпусток персоналу Служби, готує проєкти наказів щодо надання відпусток персоналу, веде облік відпусток;

– у межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження працівників Служби;

– здійснює роботу, пов’язану з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівників Служби;

– веде військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів, бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та воєнний часу;

– розглядає і готує відповіді на звернення та запити громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запити на інформацію, надає іншу інформацію з питань, віднесених до її компетенції;

– здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства про працю та державну службу у Службі, зокрема контролює дотримання правил внутрішнього службового та трудового розпорядку;

– за дорученням начальника служби перевіряє дотримання законодавства про працю, державну службу;

– організовує проведення класифікації посад державної служби у Службі відповідно до законодавства;

– разом з структурними підрозділами Служби: організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи; подає пропозиції начальнику служби щодо планування службової кар’єри державних службовців, планового заміщення посад державної служби підготовленими спеціалістами згідно з вимогами до професійної компетентності; забезпечує внесення даних про персонал, у тому числі відомостей щодо вступу на державну службу, її проходження та припинення, в інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах (у разі її функціонування у державному органі);

– спільно з бухгалтерською службою опрацьовує штатний розпис Служби і організовує роботу щодо матеріального стимулювання персоналу Служби;

– у межах компетенції оформляє і видає працівникам Служби довідки з місця роботи;

– проводить іншу роботу, розробляє і бере участь у розробленні проектів документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.

Головний спеціаліст – бухгалтер

– здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності в Службі;

– веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

– складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;

– здійснює поточний контроль за: дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань; веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі;

– своєчасно подає звітність;

– своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів;

– забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо: використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій; інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;

– проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;

– забезпечує: дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти; достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань; повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування; зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності; користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан бюджетної установи, результати її діяльності та рух бюджетних коштів;

– бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

– розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни;

– здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку