Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2018 рік
Опубліковано 02.01.2019 о 16:27На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області у 2018 році.
За 2018 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області надійшло 2 звернення від громадян, що свідчить про значне зменшення звернень громадян у порівнянні з 2017 роком (за 2017 році – 9 звернень).
І. Характеристика звернень.
- 1. За формою надходжень звернень:
від громадян на особистому прийомі – 1 (50%)
через органи влади (від Держлікслужби) – 1 (50%)
- За ознакою надходження:
первинне – 2 ( 100%)
- За видами:
заява – 1 (50%)
скарга – 1 (50%)
- За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 1 (50 %)
жіноча – 1 (50 %)
- За суб’єктом:
індивідуальні – 2( 100%)
- За типом:
лист – 2 ( 100%)
- За категоріями авторів звернення:
інші – 2 (100 %)
- За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер – 1(50%)
інші – 1( 50%)
- За результатами розгляду:
надано роз’яснення – 2( 100%)
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
охорона здоров’я – 2 (100%)
ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:
- питання якості лікарських засобів – 2 (100%)
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області вживаються заходи, спрямовані на поліпшення інформованості населення про організацію роботи зі зверненнями громадян шляхом розміщення у засобах масової інформації роз’яснень щодо можливості захистити власні права у разі придбання сумнівних щодо якості лікарських засобів.
Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.