Щодо створення та функціонування мобільних аптечних пунктів
Опубліковано 20.12.2023 о 14:34Керівникам суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю лікарськими засобами
Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області нагадує, що Постановою Кабінету Міністрів України від 04.08.2023р. №809 Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгридієнтів) доповнено новим розділом «Вимоги щодо організації та здійснення роздрібної торгівлі лікарськими засобами через мобільні аптечні».
Мобільний аптечний пункт – транспортний засіб, який використовується ліцензіатом, що провадить господарську діяльність з роздрібної торгівлі лікарськими засобами з метою забезпечення населення лікарськими засобами шляхом їх реалізації, відомості про який внесено до ліцензійного реєстру.
Особливості організації та здійснення роздрібної торгівлі лікарськими засобами через мобільні аптечні пункти встановлюються пунктами 266-269 Ліцензійних умов.
Також доводимо до вашого відома, що Постановою КМУ від 22.09.2023 №1015 внесено відповідні зміни до п.168 Ліцензійних умов в частині зміни вимог до мінімальної площі аптечних закладів у сільській місцевості:
- для аптек, розташованих у селищах та селищах міського типу – не менше ніж 30 кв.м., площа торговельного залу не менше ніж 13,5 кв.м.;
- для аптек розташованих у селі – не менше ніж 18 кв.м., площа торговельного залу не менше ніж 6 кв.м., приміщення для зберігання лікарських засобів – не менше ніж 3,6 кв.м., кімната для персоналу не менше ніж 2,4 кв.м.
Пропонуємо застосовувати нові інструменти, запропоновані Урядом, для наближення фармацевтичної допомоги населенню у сільських населених пунктах, де відсутні аптечні заклади особливо в межах деокупованих територій Харківської області та територій, де ведуться активні бойові дії.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.