Звіт про виконання Плану Роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2021 рік

Опубліковано 21.01.2022 о 10:21

 

№ з/п

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавці

Стан виконання

1

ЗАХОДИ З УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАКОНОДАВЧОЇ БАЗИ

1.1

Участь у розробці, опрацюванні та надання пропозицій щодо проектів нормативно-правових актів, передбачених Планом роботи Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Держлікслужба) на 2021 рік, та проектів інших документів, наданих для опрацювання Держлікслужбі

Протягом року

Державні інспектори, головний спеціаліст – юрисконсульт

Виконано.

На зборах спеціалістів Державної служби  з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області (далі – Служба)  обговорювались проекти нормативно-правових документів, наданих для опрацювання Службі та пропозиції надавались в електронному вигляді (щодо наказів, СОПів).

2

ЗАХОДИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ

2.1

Планування, організація та безпосередня реалізація заходів державного нагляду (контролю) за додержанням суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо якості лікарських засобів на всіх етапах їх обігу (виготовлення, ввезення, застосування, оптова та роздрібна реалізація (торгівля) тощо)

Постійно

відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (далі – Відділ державного контролю), завідувач лабораторії з контролю якості лікарських засобів та медичної продукції (далі – Завідувач лабораторії)

Виконано:

Проведено 1 планову та 8 позапланових перевірок вимог законодавства щодо якості лікарських засобів.

2.2

Контроль за виконанням суб’єктами господарювання розпорядчих документів Держлікслужби щодо забезпечення якості лікарських засобів на всіх етапах їх обігу

Постійно

Відділ державного контролю, Завідувач лабораторії

Виконано.

Ведеться контроль за виконанням суб’єктами господарювання розпорядчих документів Держлікслужби щодо забезпечення якості лікарських засобів

2.3

Розгляд листів, запитів, звернень від фізичних та юридичних осіб щодо якості лікарських засобів, надання відповідної методичної та консультаційної допомоги

Постійно

Відділ державного контролю, Завідувач лабораторії

Виконано:

–               10 звернень щодо якості лікарських засобів,  з них 6 від юридичних осіб;

Проводилось надання консультаційної допомоги за вимогою.

2.4

Організація здійснення державного контролю якості ЛЗ, що ввозяться в Україну (згідно постанови Кабінету Міністрів України 14.09.2005 № 902 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну») та державного контролю за відповідністю імунобіологічних препаратів, що застосовуються в медичній практиці, вимогам державних та міжнародних стандартів (згідно наказу МОЗ України від 01.10.2014 № 698 «Про затвердження Порядку здійснення контролю за відповідністю імунобіологічних препаратів, що застосовуються в медичній практиці, вимогам державних і міжнародних стандартів»):

– прийом від імпортерів заяв про видачу висновку про якість ввезених в Україну ЛЗ та медичних імунобіологічних препаратів (МІБП);

– експертиза наданих імпортером документів;

– перевірка вантажу за місцем розташування на відповідність митній декларації щодо кількості ввезених препаратів кожної серії;

– здійснення візуального контролю кожної ввезеної серії ЛЗ;

– оформлення повідомлень про необхідність направлення ЛЗ (МІБП) на лабораторний аналіз в уповноважені лабораторії;

– відбір зразків для направлення ЛЗ на проведення лабораторного аналізу в уповноважені лабораторії;

– видача висновку про якість ввезеного в Україну ЛЗ та висновку про відповідність МІБП вимогам державних і міжнародних стандартів;

– обробка звітів по ввезеним субстанціям та продукції «in bulk» та контроль заходів, вжитих суб’єктом господарювання з виявленням неякісних субстанцій та продукції «in bulk»

Протягом року

Відділ державного контролю, Завідувач лабораторії

Виконано:                                                                   –  прийнято та здійснено обробку 3 заяв на видачу висновку про якість ввезених в Україну ЛЗ від суб’єктів – імпортерів ЛЗ та проведено експертизи наданих імпортерами документів (заяв щодо МІБП не надходило);

– здійснено перевірки протоколів надходження продукції наданих імпортерами на відповідність митній декларації щодо кількості ввезених препаратів кожної серії ЛЗ – 5, здійснено та оформлено протоколів візуального контролю серій лікарських засобів -5;

 оформлено повідомлень про необхідність направлення ЛЗ на лабораторний аналіз в уповноважені лабораторії – 1;

– проведено відбір зразків для направлення ЛЗ на проведення лабораторного аналізу в уповноважені лабораторії – 1;

– видано позитивних висновків про якість ввезених в Україну ЛЗ -5; негативних-відсутні;

– проведено обробку звітів по ввезеним субстанціям  – 15;

продукція «in bulk»  – відсутня;

– надано 10 листів імпортерам щодо змін до Порядку здійснення державного контролю якості  лікарських засобів, що ввозяться в Україну та щодо змін до  затвердження форм документів, що застосовуються при здійсненні державного контролю якості  лікарських засобів, що ввозяться в Україну

2.5

Надання консультацій та необхідної інформації представникам фармацевтичного ринку про вимоги законодавства щодо якості ЛЗ, змісту та правил оформлення відповідних документів

Протягом року

відділ державного контролю, Завідувач лабораторії, головний спеціаліст – юрисконсульт

Виконано:

Надані консультації, проведено 3 семінари з СГД, в тому числі 1 з імпортерами.

2.6

Недопущення, виявлення та вилучення з обігу неякісних, фальсифікованих та незареєстрованих ЛЗ:

– розгляд та надання відповідей по скаргам/зверненням фізичних та юридичних осіб стосовно якості ЛЗ;

– опрацювання термінових повідомлень, що надходять від суб’єктів господарювання стосовно неякісних, фальсифікованих та незареєстрованих ЛЗ;

– передача термінових повідомлень щодо неякісних, фальсифікованих та незареєстрованих ЛЗ до Держлікслужби;

– організація та забезпечення в установленому законодавством порядку відбору зразків ЛЗ для здійснення державного контролю їх якості, в т.ч. за дорученнями Держлікслужби;

– опрацювання рішень (розпоряджень) Держлікслужби про заборону (зупинення) виробництва, реалізації (торгівлі), зберігання та застосування ЛЗ, що не відповідають вимогам, визначених відповідними нормативно-правовими актами;

– підготовка запитів до Держлікслужби про погодження проведення позапланових перевірок суб’єктів господарювання щодо якості ЛЗ, які здійснюють їх виготовлення в умовах аптеки, оптову, роздрібну торгівлю ЛЗ та використання ЛЗ (за наявності обґрунтованого звернення про порушення);

– участь у підготовці та передача до Держлікслужби узагальнюючих матеріалів про випадки виявлення в обігу неякісних чи фальсифікованих ЛЗ, аналіз ситуації з урахуванням оцінки ризиків та визначенням заходів для їх попередження у майбутньому.

Постійно

Відділ державного контролю, Завідувач лабораторії

Виконано.

– Розглянуто 10  звернень стосовно якості ЛЗ та за результатами перевірок надано 10 відповідей – роз’яснень.

– до Держлікслужби надано 84 термінових повідомлення;

– здійснено відбір 57 серій зразків води очищеної;

– опрацьовано 215 відповідей від СГ та ЛПЗ щодо розпоряджень Держлікслужби про заборону  (161 серії – субстандартні ЛЗ, 13 серій –  ввезені з порушенням);

162 серії повернуто постачальникам; 46 серій  знищено;

– до Держлікслужби направлено 4 запитів про погодження проведення позапланових перевірок щодо якості ЛЗ;

– узагальнення та надання до Держлікслужби матеріалів про випадки виявлення в обігу неякісних чи фальсифікованих ЛЗ, здійснюється у вигляді звітів та листів.

2.7

Проведення лабораторного контролю ЛЗ:

– за зверненням уповноважених осіб господарюючих суб’єктів або споживачів ЛЗ;

– за дорученнями Держлікслужби;

– за зверненнями правоохоронних органів тощо.

Протягом року

Завідувач лабораторії 

Виконано.

Відбір зразків лікарських засобів за дорученням Держлікслужби в 2021 р. не проводився

 

2.8

Проведення фізико-хімічного аналізу якості води очищеної та води для ін’єкцій виготовлених у закладах охорони здоров’я

Протягом року

Завідувач лабораторії

Виконано.

Видано 57 позитивних висновків щодо зразків води очищеної

2.9

Консультативна та інформаційна допомога суб’єктам господарювання, заінтересованим установам та організаціям з питань методології аналізу якості ЛЗ

Постійно

Завідувач лабораторії 

Виконано.

Проводиться, у разі потреби, консультативна та інформаційна допомога суб’єктам господарювання  з питань методології аналізу якості ЛЗ

2.10

Проведення контролю МІБП на відповідність вимогам державних і міжнародних стандартів (за зверненням уповноважених осіб суб’єктів господарювання)

Протягом року

Завідувач лабораторії

Виконано.

Звернень уповноважених осіб суб’єктів господарювання щодо проведення контролю МІБП на відповідність стандартів не надходило

2.11

Погодження переліку технологічних інструкцій ЛЗ, виготовлених в закладах охорони здоров’я

Протягом року

Керівництво Служби, Завідувач лабораторії

Виконано. 

Перелік технологічних інструкцій ЛЗ, виготовлених в закладах охорони здоров’я  на погодження не направлялись.

2.12

Подання звітів про діяльність Служби щодо лабораторного контролю якості ЛЗ

Протягом року

Завідувач лабораторії 

Виконано

Надані щомісячні звіти щодо лабораторного контролю якості лікарських засобів у встановлений термін

2.13

Забезпечення обміну інформацією з правоохоронними органами (органами дізнання, попереднього слідства) про факти виявлення заборонених до обігу та застосування ЛЗ, фальсифікатів, надання у встановленому законодавством порядку матеріалів перевірок, за результатами яких виявлені ознаки злочину

Постійно

Відділ державного контролю

Виконано.

– надано відповіді на 21 запит правоохоронних органів   та прийнято участь у 19 сумісних заходах із правоохоронними органами у якості фахівців;

– направлено інформацію за результатами перевірок – 19 листів.

2.14

Узагальнення та аналіз результатів перевірок стану виконання суб’єктами господарської діяльності вимог нормативно-правових актів з питань забезпечення якості та безпеки ЛЗ, вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, розробка відповідних рекомендацій

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

За результатами планових та позапланових перевірок щодо якості лікарських засобів суб’єктами господарювання  надано 1 відповідь на Припис щодо усунення порушень

2.15

Підготовка приписів та розпоряджень про усунення виявлених порушень у сфері забезпечення якості та обігу ЛЗ

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

Надано 1 припис про усунення порушень після планової перевірки.

2.16

Здійснення контролю за виконанням правил утилізації та знищення неякісних (заборонених до обігу/застосування) ЛЗ, в т.ч. тих, що містять підконтрольні речовини

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

Здійснено контроль за знищенням неякісних ЛЗ 3204 серії  (в тому числі 21 серія ЛЗ заборонених до обігу по розпорядженням Держлікслужби) надіслані суб’єктами листи та акти виконаних робіт про знищення ЛЗ)

2.17

Застосування законодавства України про адміністративні правопорушення: складання протоколів, розгляд справ про адміністративні правопорушення, накладання адміністративних стягнень у вигляді штрафів

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

– за результатами перевірок розглянуто 1 справу про адміністративні правопорушення та накладено стягнень на загальну суму 102,00 грн.

2.18

Узагальнення, обробка, аналіз та надання Держлікслужбі інформації про здійснені заходи щодо забезпечення якості ЛЗ, в т.ч. закуплених за кошти державного бюджету для закладів охорони здоров’я

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

Узагальнена інформація по виявленим порушенням щодо ЛЗ, в т.ч. закуплених за кошти державного бюджету для закладів охорони здоров’я

3.

ЗАХОДИ ЩОДО ЛІЦЕНЗУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА (ВИГОТОВЛЕННЯ) ЛЗ В УМОВАХ АПТЕКИ, ОПТОВОЇ ТА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ЛЗ, КОНТРОЛЮ ЗА ДОТРИМАННЯМ ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ

3.1

Контроль за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 № 929, згідно Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Держлікслужби на 2021 рік та шляхом проведення позапланових заходів

Постійно

Відділ державного контролю, Завідувач лабораторії 

Виконано:                                            Проведено 1 планову та 2 позапланових перевірки за додержанням ліцензійних умов (4 МПД, з них  1 аптечний склад та 3 аптеки)

3.2

Здійснення перевірок перед видачею ліцензій на провадження господарської діяльності з виробництва (виготовлення) лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами

 

Протягом року

Відділ державного контролю, Завідувач лабораторії 

Виконано:

– 219 доручень Держлікслужби щодо проведення перевірок перед видачею ліцензій (перевірено 225 МПД, з них 2 аптечних склади, 208 аптек та 15аптечних пунктів)

4.

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОГО РИНКОВОГО НАГЛЯДУ

4.1

Надання Держлікслужбі пропозицій до планів здійснення ринкового нагляду з метою складання  секторального плану державного ринкового нагляду.
Формування планів проведення перевірок характеристик продукції у суб’єктів господарювання.

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

Надані пропозиції до плану здійснення ринкового нагляду та планів проведення перевірок характеристик продукції у суб’єктів господарювання.

4.2

 Вжиття відповідних заходів для своєчасного попередження споживачів (користувачів) про виявлену небезпеку, яку становлять медичні вироби (МВ).

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано:

– прийнято 20 рішень обмежувальних (корегувальних) заходів щодо приведення продукції у відповідність.

4.3

 Розгляд пропозицій, запитів, скарг, заяв, звернень, повідомлень споживачів (користувачів) стосовно медичних виробів.
Моніторинг інформації про медичні вироби, що становлять серйозний ризик для користувачів.

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

Розглянуто та проведено 21 позаплановий захід за погодженням (листами) Держлікслужби та надано 9 відповідей – роз’яснень; 1 звернення направлене за належністю.

 Інформація про МВ вивчається спеціалістами та враховується в роботі

4.4

 Погодження з Держлікслужбою позапланових перевірок виробників та розповсюджувачів медичних виробів за обґрунтованим зверненнями споживачів (користувачів), органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевих рад, правоохоронних органів, громадських організацій споживачів (об’єднань споживачів).

Постійно

Відділ державного контролю

Виконано.

Звернень від громадян стосовно МВ до Служби не надходило.

4.5

 Проведення позапланових перевірок характеристик продукції державного ринкового нагляду у розповсюджувачів та виробників медичних виробів після здійснення планових перевірок характеристик продукції державного ринкового нагляду у разі вжиття обмежувальних/корегувальних заходів, а також за зверненнями споживачів (користувачів), органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевих рад, правоохоронних органів, громадських організацій споживачів (об’єднань споживачів) за дорученням Держлікслужби.
Здійснення позапланових перевірок характеристик продукції на підставі повідомлень митних органів про припинення її митного оформлення (у разі надходження).

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано:

Проведено 21 позаплановий захід;

За повідомленням від митних органів про припинення митного оформлення продукції була проведена 1 перевірка.

4.6

 Проведення планових перевірок характеристик продукції державного ринкового нагляду за дотриманням вимог технічних регламентів відповідно до секторального плану державного ринкового нагляду.

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано:

– 98 планових заходи

 

4.7

 Здійснення моніторингу причин та кількості звернень споживачів (користувачів) про захист їх права на безпечні медичні вироби, причин і кількості нещасних випадків заподіяння шкоди здоров’ю людей внаслідок користування ними та звітування Держлікслужбі.

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

Спеціалістами проводиться моніторинг інформації.

 

4.8

 Надання щоквартальних звітів до Держлікслужби про результати заходів державного ринкового нагляду за дотриманням вимог технічних регламентів.
Робота з національною інформаційною системою державного ринкового нагляду та системою оперативного взаємного сповіщення про продукцію, що становить серйозний ризик..
Надання до Держлікслужби звіту про проведення планових перевірок характеристик продукції

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

Надані щоквартальні звіти та щорічний звіт направлено до Держлікслужби та опубліковано на офіційному веб-сайті Служби

4.9

Участь у навчальних семінарах, відео-конференціях щодо здійснення державного ринкового нагляду.
Забезпечення заходів із підвищення кваліфікації посадових осіб, які здійснюють державний ринковий нагляд.

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

Спеціалісти служби приймають участь у відео-конференціях щодо здійснення державного ринкового нагляду, організованих ДЛС

Проводяться навчання для підвищення  кваліфікації посадових осіб

4.10

Моніторинг щодо вилучення з обігу та/або відкликання продукції, стосовно якої прийнято рішення про вилучення з обігу та/або відкликання під час здійснення планових перевірок характеристик продукції суб’єктів господарювання.

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано:

– інформація про вилучення з обігу та/або відкликання продукції  вивчається спеціалістами та враховується в роботі

5

ЗАХОДИ ЩОДО ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ОБІГУ НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ, ПСИХОТРОПНИХ РЕЧОВИН І ПРЕКУРСОРІВ ТА ПРОТИДІЇ ЇХ НЕЗАКОННОМУ ОБІГУ

5.1

Здійснення в межах компетенції заходів контролю щодо дотримання ліцензійних умов суб’єктами господарювання у сфері легального обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (згідно чинного законодавства)

Протягом року

Відділ державного контролю

Виконано.

Спеціалісти Служби разом з спеціалістами Держлікслужби в 2021 році приймали участь у 4 перевірках контролю за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

5.2

Участь у здійсненні заходів щодо недопущення витоку із законного обігу ЛЗ, які містять підконтрольні речовини

Постійно

Відділ державного контролю

Виконано.

 З метою протидії незаконному обігу лікарських засобів, що містять наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори та сильнодіючі і отруйні лікарські засоби, фальсифікованих лікарських засобів затверджено Меморандум про співпрацю між Службою, Головним відділом КЗЕ УСБУ в Одеській області та Управлінням протидії наркозлочинності ГУНП в Одеській області.

6.

ЗАХОДИ ЩОДО ВЗАЄМОДІЇ З ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА ЗМІ

6.1

Інформаційне наповнення офіційного сайту територіального органу та участь у інформаційному наповненні сайту Держлікслужби

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Інформація публікується на сайті Служби після погодження з  Держлікслужбою (https://dls.gov.ua/одеська-область/)

6.2

Висвітлення діяльності територіального органу шляхом публікацій інформаційних повідомлень, статей, інтерв’ю в регіональних друкованих ЗМІ та інтернет-виданнях, забезпечення оперативного реагування на запити преси

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Інформація публікується на сайті Служби

(https://dls.gov.ua/одеська-область/)

6.3

Забезпечення неухильного виконання працівниками територіального органу вимог Закону України «Про звернення громадян». Розгляд скарг, звернень громадян у встановлені законодавством терміни, не допущення надання неповних, неоднозначних та необґрунтованих відповідей

Постійно

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

–               Спеціалістами Служби розглянуто 10 звернень щодо якості лікарських засобів,  з них 6 від юридичних осіб. Під час їх розгляду було забезпечено контроль за виконанням вимог Закону України «Про звернення громадян», у т.ч. щодо об’єктивності, своєчасності та всебічності розгляду звернень громадян, не допущення надання неповних, неоднозначних та необґрунтованих відповідей.

6.4

Участь у забезпеченні заходів щодо співпраці з консультативно-дорадчим органом Держлікслужби – Громадською Радою

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Спеціалісти Служби ознайомлені з роботою Громадської Ради при Держлікслужбі та враховують її висновки у своїй роботі.

6.5

Підготовка пропозицій щодо врегулювання питань створення, розвитку та використання інформаційних систем та електронних ресурсів на основі використання новітніх інформаційно-телекомунікаційних технологій

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Службою використовуються інформаційні системи та електронні ресурси; усі питання узгоджуються з спеціалістами Сектору адміністрування баз даних Держлікслужби.

6.6

Підготовка пропозицій до проекту Плану роботи Держлікслужби на 2022 рік.

Підготовка річного плану роботи на 2022 рік 

 

 

Підготовка звіту про виконання плану роботи за 2021 рік

За дорученням

 

До 25 грудня 2021

 

До 15 січня 2022

 

Відділ державного контролю

Виконано.

Надані пропозиції до проекту Плану роботи Держлікслужби на 2022 рік

Погоджений План роботи Служби на 2022 рік обласною державною адміністрацією.

Складений  Звіт  про виконання Плану роботи Служби за 2021 рік.

7.

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ ТА ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ

 

7.1

Впровадження та підтримання функціонування системи управління якістю ISO 9001:2015 відповідно до вимог Держлікслужби

Протягом року

Відділ державного контролю, Завідувач лабораторії

Виконано.

Здійснюється  впровадження системи управління якістю  ISO 9001:2015

8

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

 

8.1

Організаційно-методичне та інформаційне забезпечення роботи кадрової служби територіального органу. Моніторинг законодавства з питань кадрової роботи та державної служби, надання необхідних консультацій та роз’яснень співробітникам

Постійно

Головний спеціаліст з питань персоналу, головний спеціаліст – юрисконсульт

Виконано.

Проводились періодичні навчання

персоналу у 2021 році та розглядались

питання щодо оцінювання результатів

службової діяльності

8.2

Ведення звітно-облікової документації, державної статистичної звітності з питань кадрової роботи та державної служби. Ведення комп’ютерного обліку електронних особових справ працівників територіального органу в єдиній комп’ютерній системі «Картка»

Постійно

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано.

Підготовлено 4 щоквартальних звіти щодо кількісного стану державних службовців Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області. Щомісяця надавалась інформація про склад працівників Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області.

Працівники Служби прийняли участь в 2 вебінарах для впровадження Інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати»

8.3

Організація конкурсів на зайняття посад державної служби в територіальному органі. Вивчення особистих, професійних та ділових якостей, пов’язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням, осіб які претендують на зайняття посад

Постійно

Головний спеціаліст з питань персоналу, конкурсна комісія

Виконано.

Протягом 2021 року оголошено 8 та проведено 7 конкурсів на зайняття посад державної служби категорії «В».

Оголошено 6 та проведено 5 конкурсів на зайняття посад державної служби категорії «Б». Призначено 2 особи на посади державної служби категорії «Б» та 4 особи на посади категорії «В».

8.4

Організація оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і«В»

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано.

9 державних службовців Служби пройшли щорічне оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» та «В». За результатами оцінювання 1 державний службовець отримав відмінну оцінку.

8.5

Організація заходів щодо підготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації державних службовців територіального органу

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу, головний спеціаліст – юрисконсульт

Виконано.

Протягом 2021 року працівники Служби постійно підвищували свою кваліфікацію приймаючи участь в вебінарах, короткострокових медіа-тренінгах, а також за загальними і спеціальними програмами. Для працівників служби проведено 22 внутрішніх навчань.

8.6

Проведення заходів щодо забезпечення дотримання службової дисципліни та етики державного службовця

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу, головний спеціаліст – юрисконсульт

Виконано. 

Протягом року проводились навчання персоналу з питань дотримання правил службової дисципліни.

8.7

Забезпечення документального оформлення та підготовка матеріалів стосовно призначення, переведення та звільнення з посад працівників територіального органу

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано.

Протягом 2021 року процедура призначення на посади  та звільнення з посад була виконана з дотриманням вимог чинного законодавства

9

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ПЛАНУВАННЯ

9.1

Організація та проведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансових та податкових звітності

Протягом року

Головний спеціаліст – бухгалтер

Виконано.

Відповідно до ст. 56 Бюджетного кодексу України, ст. 6 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, Положення про Міністерство фінансів України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 375, проводиться Порядок заповнення форм фінансової звітності в державному секторі

9.2

Організація та проведення процесу інвентаризації матеріальних цінностей територіального органу згідно встановлених законодавством строки

Протягом року

Головний спеціаліст – бухгалтер

Виконано.

Організація та проведення процесу інвентаризації матеріальних цінностей територіального органу проводиться на підставі Наказу Служби № 308-О  від 28.10.2021 та наказу від 02.09.2014    № 879 «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань»

9.3

Організація матеріально-технічного забезпечення діяльності територіального органу

Протягом року

Головний спеціаліст – бухгалтер

Виконано.

Організація матеріально-технічного забезпечення діяльності Служби здійснюється на підставі наказу МФУ від 08.09.2017 № 755 “Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання”

9.4

Забезпечення постачальницьких операцій, розподіл і використання матеріальних засобів, їх облік та списання

Протягом року

Головний спеціаліст – бухгалтер

Виконано.

Забезпечення постачальницьких операцій, розподіл і використання матеріальних засобів, їх облік та списання здійснюється на підставі Наказ МФУ від 13.09.2016 № 818 “Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання”, Постанова КМУ від 08.11.2007 № 1314 “Про затвердження Порядку списання об’єктів державної власності”, Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 101 “Подання фінансової звітності” та  Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 123 “Запаси”

10

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ОРГАНУ

10.1

Здійснювати моніторинг офіційних сайтів органів державної влади щодо отримання інформації про внесені зміни до нормативних актів, які підтримуються в підконтрольному стані. Відслідковувати інформацію про їх офіційне оприлюднення. Прийняття нових актів фіксувати у Журналі обліку актів законодавства України.

Щоденно

Головний спеціаліст – юрисконсульт

Виконано.

Своєчасно та у повному обсязі здійснювався збір інформації про видання нормативно-правових актів з питань, що стосуються роботи Служби:  інформація відслідковувалась за допомогою Інтернет-ресурсів на офіційних сайтах органів державної влади, в тому числі сайті Верховної Ради України, щодо їх опублікування —   на сайтах офіційних періодичних видань «Офіційний вісник України» та «Урядовий кур’єр». У звітному періоді опубліковано у офіційних виданнях 25 нормативно-правових акти, що стосуються роботи Служби, інформація про які занесена до Журналу обліку актів законодавства України. Своєчасно та у повному обсязі здійснювалося доведення інформації, роз’яснення положень змінених (виданих) нормативно-правових актів до працівників Служби: питання змін до чинного законодавства протягом звітного періоду розглянуто на 3 нарадах, зацікавлені працівники під особистий підпис ознайомлені із такими змінами 

10.3

Проводити роботу щодо перевірки правильного застосування норм законодавства під час видання нормативно-правових актів, здійснювати обов’язкове погодження всіх нормативних документів, які подаються на підпис начальника Служби 

Протягом року

Головний спеціаліст – юрисконсульт

Виконано.

Проводиться робота щодо перевірки правильного застосування норм законодавства під час видання нормативно-правових актів, у зв’язку із чим всі нормативні документи, які подаються на підпис начальника Служби обов’язково попередньо погоджуються із юрисконсультом Служби.

10.4

Здійснювати ведення договірної роботи відповідно до Положення про порядок ведення договірної роботи в Службі

Протягом року

Головний спеціаліст – юрисконсульт

Виконано.

Здійснена перевірка всіх проектів договорів (19) на предмет дотримання вимог чинного законодавства. Забезпечене узгодження спірних питань з приводу укладення двох договорів із контрагентами. Порушень майнових прав та інтересів Служби із зазначеного не допущено. 

10.5

Ініціювати проведення навчань, розгляду на нарадах питань застосування законодавства, в тому числі антикорупційного та з основної діяльності.

За потребою та згідно плану навчань

Головний спеціаліст – юрисконсульт

Виконано.

На кожній нараді Служби розглядаються питання застосування законодавства, в тому числі антикорупційного та з основної діяльності 

11.

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ ЗАГАЛЬНО-АДМІНІСТРАТИВНОЇ РОБОТИ ТА КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОНАННЯМ РІШЕНЬ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ, КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, КЕРІВНИЦТВА ДЕРЖЛІКСЛУЖБИ ТА ІНШИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ

11.1

Забезпечення організації діловодства територіального органу:

– попередній розгляд кореспонденції;

– реєстрація та відправка кореспонденції;

– оперативне проходження документації, облік, зберігання документів;

– реєстрація наказів з основної діяльності територіального органу та адміністративно-господарських питань

Постійно

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Діловодство в Службі організовано відповідно до Інструкції з діловодства.

За 2021 рік в Службі оброблено 1914 вхідних та 644 вихідних  документів; зареєстровано 373 наказів з основної діяльності та 13 наказів з адміністративно-господарських питань. Уся кореспонденція була своєчасно оброблена та надана керівництву та виконавцю відповідно. Забезпечено контроль за виконанням документів, порушення строків виконання не допущено.

11.2

Забезпечення організації ведення діловодства із звернень громадян

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Своєчасно розглянуто 10 звернень щодо якості лікарських засобів  відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

11.3

Забезпечення ведення діловодства відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

В 2021 році до Служби  не надходило звернень про доступ до публічної інформації .

11.4

Забезпечення організації діловодства з грифом «Для службового користування»

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Діловодство  з грифом «ДСК» здійснюється відповідно до  Інструкції «Про порядок ведення обліку, зберігання, використання  і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в Службі». В 2021 році в Службу не надходило та не створювалось документів з грифом «ДСК».

11.5

Участь у вдосконаленні нормативної бази з питань організації діловодства

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Ведеться співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками по вдосконаленню нормативної бази з питань організації діловодства.

11.6

Ведення обліку та здійснення контролю за дотриманням строків встановлених для виконання актів законодавства, актів Президента України, доручень Прем’єр-міністра України, рішень та доручень Кабінету Міністрів України, запитів та звернень народних депутатів України, доручень керівництва Держлікслужби, інших документів та підготовка періодичних звітів про їх виконання

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

В Службі ведеться облік та здійснюється контроль відповідно до Інструкції з діловодства.

Усю кореспонденцію було своєчасно оброблено та надано керівництву та виконавцю відповідно.

Забезпечено контроль за виконанням документів, порушення строків виконання не допущено.

11.7

Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів щодо стану виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та стану розгляду звернень громадян у територіальному органі

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Інформацію опубліковано на сайті Служби в розділі «Доступ до публічної інформації».

11.8

Перевірка стану ведення діловодства в територіальному органі

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

В Службі ведеться щоквартальний звіт про обсяг документообігу.

11.9

Упорядкування документів територіального органу постійного зберігання

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Складено описи справ постійного зберігання в архіві Служби.

11.10

Підготовка і передача за описами службової документації до архівів або відповідним підрозділам територіального органу

Протягом року

Сектор документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення

Виконано.

Ведеться співпраця з Державним архівом в Одеській області по підготовці та передачі документів до архіву.

12

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ

12.1

Здійснювати контроль за  своєчасним виконанням наказів, доручень та інших службових документів Держлікслужби з питань запобігання корупції в порядку, визначеному Інструкцією з діловодства Служби. Аналізувати стан та якість виконання зазначених документів.

Постійно

Головний спеціаліст сектору документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення, Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Протягом 2021 року здійснювався контроль за своєчасним виконанням службових документів з питань запобігання корупції, що надходили з Держлікслужби. Питання, порушені у цих службових документах, розглядались на нарадах Служби. Протягом звітного періоду на 5 нарадах розглянуті питання, пов’язані із запобіганням та протидією корупції.

12.2

Під час оформлення переможців конкурсу на посаду державної служби організовувати проведення перевірки щодо додержання вимог статті 25 Закону України «Про запобігання корупції» (обмежень щодо сумісництва та суміщення із іншими видами діяльності).

До призначення на посаду

Головний спеціаліст з питань персоналу,

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Організовується проведення перевірки щодо додержання вимог статті 25 Закону України «Про запобігання корупції» (обмежень щодо сумісництва та суміщення із іншими видами діяльності) щодо переможця конкурсу.  За результатами перевірки порушень зазначених обмежень не виявлено.

12.3

У встановленому порядку проводити навчання із зацікавленими особами Служби щодо вивчення вимог антикорупційного законодавства. Передбачити  у плані періодичного навчання персоналу на рік теми з питань вивчення антикорупційного законодавства.

Протягом року

 

 

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Протягом звітного періоду проведено 5 навчань щодо вивчення вимог антикорупційного законодавства, які були передбачені у плані періодичного навчання. Крім того, проводились позапланові навчання, у зв’язку із змінами до антикорупційного законодавства. 

12.4

Провести тренінги з працівниками Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області  щодо роз’яснення порядку заповнення електронних декларацій та інших питань фінансового контролю.

Січень-березень 2022 року

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Тренінги з працівниками Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області щодо роз’яснення порядку заповнення електронних декларацій та інших питань фінансового контролю проводились 3 рази планово та двічі позапланово.

12.5

Оновити перелік нормативно-правових актів з питань запобігання корупції, підтримувати їх у контрольному стані.

До 31.01.2022

 

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

З урахуванням змін до законодавства оновлено перелік нормативно-правових актів з питань запобігання корупції.

12.6

Здійснювати моніторинг офіційних сайтів органів державної влади щодо отримання інформації про внесені зміни до нормативних актів з питань запобігання корупції. Про всі зміни до нормативно-правових актів інформувати зацікавлених працівників Служби.

Протягом року

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Щоденно відслідковується інформація за допомогою Інтернет-ресурсів на офіційних сайтах органів державної влади, в тому числі сайті Верховної Ради України про прийняття нових нормативно-правових актів або внесення до існуючих з питань запобігання корупції. Так, у звітному періоді опубліковано у офіційних виданнях 3 нормативно-правових акта, пов’язаних із змінами до антикорупційного законодавства (до працівників доведено на  нарадах Служби).

12.7

За зверненнями співробітників надавати усні та/або письмові роз’яснення чинного антикорупційного законодавства.

Протягом року

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Роз’яснення чинного законодавства надавались індивідуально та під час проведення нарад Служби (5).

12.8

Виносити на розгляд нарад Служби питання антикорупційного законодавства.

За потребою, але не рідше 1 разу на місяць

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Протягом звітного періоду на  нарадах розглянуті питання, пов’язані із запобіганням та протидією корупції.

12.9

Вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів.  У встановленому порядку забезпечувати отримання від кандидатів на посади державної служби та працівників Служби інформації про наявність у них конфлікту інтересів, в тому числі шляхом заповнення відповідних декларацій. У разі виявлення конфлікту інтересів вживати заходи щодо його врегулювання та інформування зацікавлених посадових осіб відповідно до чинного законодавства.

Протягом року

Керівники структурних підрозділів,  уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Протягом 2021 року вживались заходи щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів. У поточному році повідомлень про конфлікт інтересів не надходило

12.10

При прийнятті на державну службу ознайомлювати осіб із Загальними правилами етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Відмітку про таке ознайомлення додавати до особової справи державного службовця.

В день призначення на посаду

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано.

У звітному періоді на державну службу прийнято 3 особи, які ознайомлені із  Загальними правилами етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, зроблено відповідну відмітку

12.11

Організовувати проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком

При прийнятті на роботу

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано.

У звітному періоді підстав для проведення спеціальної перевірки не виникало.

12.12

У разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень посадовими особами Служби інформувати в установленому порядку про такі факти Держлікслужбу, а також правоохоронні органи відповідно до їх компетенції

Негайно після встановлення таких фактів

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

У 2021 році було звільнено 6 державних службовців. Вживались заходи щодо своєчасності подання даними особами електронної декларації особи, що припиняє діяльність, пов’язану із виконанням функцій держави та місцевого самоврядування. Порушень діючого законодавства не зафіксовано.

У звітному періоді за вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних із корупцією посадові особи Служби не притягались.  

12.13

Забезпечити контроль за своєчасністю подання декларацій  осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування працівниками Служби, а також осіб звільнених у 2021 році. Скласти список декларантів, порушити питання щодо перевірки належного  функціонування електронних цифрових підписів, отримання працівниками Служби достовірних даних про свої доходи.

До 01.04.2022

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Забезпечено контроль за своєчасністю подання декларацій  осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування працівниками Служби, а також осіб звільнених у 2021 році. Складено список декларантів, на нарадах Служби порушувались питання щодо перевірки належного  функціонування електронних цифрових підписів, отримання працівниками Служби достовірних даних про свої доходи.

12.14

Здійснювати перевірку декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що подаються працівниками Служби, після їх оприлюднення, з метою виявлення помилок при їх заповненні із встановленням причин, що до них призвели, та їх усунення шляхом подання виправленої декларації. 

Протягом 2 робочих днів з моменту подання декларації

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Здійснювалась перевірка декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що подавались працівниками Служби, вживались заходи щодо подання виправлених декларацій.

12.15

Працівників Служби, які припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави інформувати про необхідність подання декларацій  за період, не охоплений раніше поданими деклараціями. Перевіряти факт подання таких декларацій та повідомляти Держлікслужбу та НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного їх подання.

Негайно після отримання заяви про звільнення

Головний спеціаліст з питань персоналу, уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Працівників Служби, які припиняли діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави повідомлялось про необхідність подання декларацій  за період, не охоплений раніше поданими деклараціями. 

12.16

Здійснювати моніторинг засобів масової інформації на предмет опублікування (повідомлення) відомостей про вчинення корупційних або пов’язаних із корупцією дій працівниками Служби, вживати заходи щодо перевірки такої інформації у встановленому порядку та інформування з цього приводу посадових осіб правоохоронних органів.

Постійно

Завідувач сектору документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення, Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Здійснювався моніторинг засобів масової інформації на предмет опублікування (повідомлення) відомостей про вчинення корупційних або пов’язаних із корупцією дій працівниками Служби. Таких фактів опубліковано не було.

12.17

Здійснювати особистий прийом громадян, які повідомляють про можливі корупційні дії посадових осіб Служби, а також створювати умови щодо отримання такої інформації іншим шляхом.  Забезпечити дотримання вимог конфіденційності при отриманні повідомлень від працівників Служби про порушення вимог Закону «Про запобігання корупції» іншою особою.   

За затвердженим графіком

 

В.о. начальника Служби,

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Організований особистий прийом громадян, які повідомляють про можливі корупційні дії посадових осіб Служби, а також створювати умови щодо отримання такої інформації іншим шляхом. Громадяни з цього приводу не звертались

12.18

Забезпечити прозорість в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області, опубліковувати на офіційному веб-сайті інформацію з питань антикорупційної діяльності Служби, надавати відомості про діяльність щодо запобігання корупції громадським об’єднанням  або окремим фізичним особам в обсягах та порядку відповідно до чинного законодавства. Брати участь у семінарах, брифінгах, круглих столах із залученням представників громадських організацій, громадських об’єднань та засобів масової інформації.

Постійно

В.о. начальника Служби,

Завідувач сектору документообігу, інформаційно-аналітичного та організаційного забезпечення,

уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції

Виконано.

Забезпечено прозорість в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області, інформація з питань антикорупційної діяльності Служби опубліковується на офіційному веб-сайті. Будь-які особи щодо відомостей про діяльність щодо запобігання корупції до Служби не звертались.

13

ЗАХОДИ З МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ

13.1

Перевірка у військовозобов’язаних військово-облікових документів (у військовозобов’язаних військових квитків або тимчасових посвідчень, виданих замість військових квитків) і встановлення їх перебування на військовому обліку за місцем проживання

Протягом року

(за потребою)

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано.

На виконання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 07 грудня 2016 року № 921 проведено звірку особових карток ф. П – 2 ДС держслужбовців-військовозобов’язаних Cлужби, що перебувають на військовому обліку, з обліковими даними районних військових комісаріатів (РВК) міста Одеси.

13.2

Оповіщення військовозобов’язаних на вимогу військових комісаріатів, забезпечення своєчасної явки працівників Служби за цими викликами

За наявності відповідного розпорядження з військового комісаріату

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано.

Про прийняття на роботу військовозобов’язаних, досягнення граничного віку  перебування у військовому резерві поінформовано у встановленому порядку Приморський РВК м.Одеси. Протягом 2021 року розпоряджень, повісток з військових комісаріатів не надходило.

13.3

Взаємодія та обмін інформацією з військовими комісаріатами та іншими зацікавленими державними органами та установами

Протягом року

(за потребою)

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано.

Налагоджений зв’язок із Приморським РВК м.Одеси щодо обміну інформацією з питань мобілізації та оборони.

13.4

Участь у «бронюванні» військовозобов’язаних з числа працівників Служби на період мобілізації та воєнний час, надання звітності відповідним органам державної влади

Протягом року

(за необхідністю)

Головний спеціаліст з питань персоналу,

керівники структурних підрозділів

Виконано.

Підготовлені відомості про чисельність та перелік військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час, що працюють в Службі. 

 

 

Начальник Державної служби

з лікарських засобів та контролю за

наркотиками в Одеській області                                                                                                       Валерія  Ляшенко-Щербакова     

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

АТЕСТАЦІЯ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ОБЛАСТІ

Наступна

Працівники Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області взяли участь у спільній нараді