Як приєднатися до програми «Доступні ліки»? Покроковий алгоритм для ліцензіатів

Опубліковано 09.07.2025 о 15:22

 

1 липня 2025 р. набула чинності постанова Кабінету Міністрів України (КМУ) від 13.12.2025 р. № 1417, відповідно до якої всі аптечні заклади повинні укласти договори на реімбурсацію лікарських засобів. У зв’язку з тим, що Національна служба здоров’я України (НСЗУ) отримує велику кількість запитів від нових учасників щодо умов та алгоритму укладення договорів, надано покроковий алгоритм приєднання до програми для аптечних закладів.

Для укладення договору з НСЗУ необхідно:

  1. Зареєструвати аптечний заклад в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ) та забезпечити реєстрацію уповноважених осіб.
  2. Забезпечити всіх працівників аптечних закладів, які здійснюватимуть відпуск препаратів за рецептами, електронними підписами.
  3. Мати належне компʼютерне обладнання та доступ до інтернету в кожній аптеці або аптечному пункті, де планується відпуск препаратів та медичних виробів.
  4. Подати заяву про укладення договору через електронну медичну інформаційну систему (МІС), в якій зареєстровано заклад. Актуальна інформація про функціональні можливості МІС, що підключені до центральної бази даних ЕСОЗ, розміщені за посиланням: ehealth.gov.ua/pidklyucheni-do-ehealth-mis/. Під час заповнення заяви зазначити:
  • ПІБ підписанта договору та підставу, на основі якої діє підписант;
  • коректні банківські реквізити за форматом IBAN;
  • обрати групи станів (нозологій), за якими заклад готовий здійснювати відпуск лікарських засобів або медичних виробів. Детальніше дивіться в оголошенні про укладення договорів про реімбурсацію на вебсайті НСЗУ: contracting.nszu.gov.ua/…/ogoloshennya/29112024.

НСЗУ звертає увагу ліцензіатів на важливі аспекти, які слід врахувати:

  • помилки, зокрема, але не винятково у банківських реквізитах, можуть призвести до необхідності повторного подання заяви;
  • протягом 5 календарних днів з дати надсилання проєкту договору в системі уповноважена особа аптечного закладу накладає електронний підпис на договір. Договір є укладеним та набуває чинності з дати його підписання уповноваженими особами сторін;
  • після укладення договору необхідно позначити в системі ті аптеки та аптечні пункти, де здійснюватиметься відпуск препаратів та медичних виробів.

У разі необхідності уточнення даних щодо ліцензій на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами та/або на діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів необхідно надати їх скан-копії, прикріпивши в додатках до заяви.

Строки подання заяв

Дата початку строку дії договору — не раніше дати подання заяви. Договори укладаються на строк до 3 років.

Контакти для консультацій:

  • технічні питання щодо подання заяви — до оператора вашої електронної МІС;
  • загальні питання — на електронну адресу: reimb@nszu.gov.ua або за телефоном контактного центру НСЗУ: 16-77.

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Перелік аптечних закладів, що здійснюють відпуск інсуліну на території Вінницької області станом на 09.07.2025

Наступна

Програма «Доступні ліки» – у кожній аптеці країни!