Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за 2018 рік

Опубліковано 02.01.2019 о 11:59

Протягом 2018 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області надійшло 18 звернень громадян. Серед отриманих звернень 15 заяв та 3 скарги.  

Впродовж 2018 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області взагалі звернулись 18 осіб. Із яких 4 звернення отримані від громадян поштою, 14 звернень одержано з Урядової гарячої лінії через Запорізьку обласну державну Адміністрацію. Колективні та повторні звернення відсутні.

Порівняно з 2017 роком кількість звернень зменшилась. Порушень термінів розгляду звернень немає.

Серед громадян, які звернулись до  Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області, двоє мають категорію «Ветеран праці», один – «Діти війни»;  двоє – інваліди І та ІІІ груп та за соціальним станом – пенсіонери. Інші громадяни, що звертались протягом 2018 року, не зазначили свій соціальний стан та категорію.

Серед питань, з якими звернулись громадяни у звітний період:

  • 7 – щодо обігу лікарських засобів в аптечних закладах;
  • 6 – пов’язані з питанням якості лікарських засобів;
  • 1 – пов’язане з питанням якості медичних виробів;
  • 1 – щодо порушення ліцензійних умов в аптечних закладах ;
  • 3 – щодо роботи аптек.

За результатами розгляду  одне питання  вирішено  позитивно, одне  звернення було переслано за  належністю та за 16 зверненнями надані роз’яснення.

Матеріали обговорено на оперативних нарадах, загальних зборах. При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Держлікслужбою, а також з іншими організаціями та установами. Постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушуються у зверненнях громадян. Ретельно аналізуються причини виникнення повторних та дублетних питань, постійно проводиться контроль за дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва та на забезпечення вимог чинного законодавства України щодо звернень громадян.

 

 

 

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за ІV квартал 2018 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за I квартал 2019 року