Довідка про опрацювання запитів на інформацію, що надійшли до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками за 2017 рік
Опубліковано 05.01.2018 о 00:00
Протягом 2017 року в Державній службі України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Держлікслужба) зареєстровано та опрацьовано 190 запитів. З усіх 190 запитів – 75 отримано поштою, 88 надійшло на електронну пошту, 1 отримано факсом, 2 надійшло по телефону та 24 подано особисто.
Кількість запитів, що надійшли до Держлікслужби за 2017 рік
по місяцям
Місяць |
Кількість запитів |
Січень |
10 |
Лютий |
16 |
Березень |
14 |
Квітень |
21 |
Травень |
16 |
Червень |
20 |
Липень |
12 |
Серпень |
17 |
Вересень |
15 |
Жовтень |
22 |
Листопад |
13 |
Грудень |
14 |
28 запитів надійшло, як до розпорядника інформації.
За категорією запитувачів запити надійшли:
· від громадян – 103;
· від юридичних осіб – 50;
· від об’єднань громадян – 29;
· від представників ЗМІ – 8.
За результатами розгляду запитів задоволено – 187, надіслано належним розпорядникам інформації з одночасним повідомленням про це запитувачів – 3.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розгляд та надання відповіді на запити, що надійшли до Держлікслужби протягом 2017 року, здійснено у терміни:
– відповідь на 185 запитів виконано у термін до 5 робочих днів;
– відповідь на 3 запита у зв’язку із необхідністю пошуку інформації серед значної кількості даних, надано з урахуванням продовження строку розгляду запиту до 20 робочих днів та повідомленням запитувача в письмовій формі (у п’ятиденний термін) про продовження строку.
Також слід зазначити, що відповідь на 2 запита виконано з порушенням термінів.
Найбільша кількість надійшла з м. Києва – 58 запитів (30,5%).
З не зазначеною адресою – 49 запитів (25,8%).
За видами запитуваної інформації запити розподілилися:
· Інформація довідково-енциклопедичного характеру – 3;
· Інформація про товар (роботу, послугу) – 175;
· Правова інформація – 4;
· Статистична інформація – 4;
· Інші види інформації – 4.
Постійно проводиться робота щодо недопущення порушення виконавської дисципліни, а саме: щотижнево для відповідальних виконавців надається інформація – нагадування про запити на інформацію, термін розгляду яких збігає на поточному тижні.
Отже, забезпечення прозорості та відкритості діяльності Держлікслужби є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.