Довідка про опрацювання запитів на інформацію, що надійшли до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками за 2023 рік
Опубліковано 10.01.2024 о 09:53
Протягом 2023 року в Державній службі України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Держлікслужба) зареєстровано та опрацьовано 259 запитів. З усіх 259 запитів – 65 отримано поштою, 194 надійшло на електронну пошту (12 – з Міністерства охорони здоров’я України, 20 – з Секретаріату Кабінету Міністрів України, 1 – з Міністерства юстиції України, 1 – з Міністерства фінансів України, 1 – з Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації), 1 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області, 1 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у м. Києві, 1 – з Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації, 1 – з Київської обласної військової адміністрації, 1 – з Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації, 1 – із Департаменту охорони здоров’я Київської МДА, 1 – з Національного антикорупційного бюро України, 1 – з Державного бюро розслідувань, 1- з Одеської обласної прокуратури, 1 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області, 1 – з Міністерства соціальної політики України).
Кількість запитів, що надійшли до Держлікслужби за 2023 рік
по місяцям
Місяць |
Кількість запитів |
Січень |
23 |
Лютий |
23 |
Березень |
35 |
Квітень |
26 |
Травень |
22 |
Червень |
19 |
Липень |
20 |
Серпень |
17 |
Вересень |
21 |
Жовтень |
18 |
Листопад |
21 |
Грудень |
14 |
46 запитів надійшло, як до розпорядника інформації – (12 – з Міністерства охорони здоров’я України, 20 – з Секретаріату Кабінету Міністрів України, 1 – з Міністерства юстиції України, 1 – з Міністерства фінансів України, 1 – з Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації), 1 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернівецькій області, 1 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у м. Києві, 1 – з Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації, 1 – з Київської обласної військової адміністрації, 1 – з Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації, 1 – із Департаменту охорони здоров’я Київської МДА, 1 – з Національного антикорупційного бюро України, 1 – з Державного бюро розслідувань, 1- з Одеської обласної прокуратури, 1 – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області, 1 – з Міністерства соціальної політики України).
За категорією запитувачів запити надійшли:
· від громадян – 82;
· від юридичних осіб – 174;
· від об’єднань громадян – 2;
· від представників ЗМІ – 1.
Найбільша кількість запитів надійшло до Управління державного регулювання та контролю у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та протидії їх незаконному обігу (92 запита) та до Управління оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами (87 запитів),
Найчастіші питання які були заданні у запитах стосувалися :
• Щодо наркотичних засобів та психотропний речовин;
• Щодо надання інформації стосовно отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з обігу наркотичних засобів.
• Про надання інформації стосовно косметичної продукції ;
• Щодо подання Заяви про отримання ліцензії на провадження господарської з роздрібної торгівлі лікарськими засобами ;
• Щодо надання витягу, з Ліцензійного реєстру, на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Всі запити на інформацію розглянуті та виконані у встановлений законодавством термін, у тому числі:
• Задоволено – 258;
• На опрацюванні – 1.
Найбільша кількість надійшла з м. Києва – 94 запити, (36%) та з не зазначеною адресою – 59 запитів (23%)
За видами запитуваної інформації запити розподілилися:
· інформація про товар (роботу, послугу) –190;
· правова інформація – 2;
· статистична інформація – 9;
· інші види інформації – 54;
· інформація про фізичну особу – 4.
Інформація щодо розподілу запитів у розрізі структурних підрозділів Держлікслужби за 2022 рік додається (Додаток 2).
Постійно здійснюється моніторинг термінів виконання, щодо недопущення порушення виконавської дисципліни. Щотижнево для відповідальних виконавців надається інформація – нагадування про запити на інформацію, термін розгляду яких збігає на поточному тижні.
Наказ Держлікслужби від 02.08.2018 № 841 «Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Держлікслужба»
Наказ Держлікслужби від 01.10.2019 № 1204 «Про затвердження Переліку наборів даних Держлікслужби, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» зі змінами
Наказ Держлікслужби від 15.02.2021 № 160 «Про внесення змін до наказу Держлікслужби від 01.10.2019 № 1204»
Отже, забезпечення прозорості та відкритості діяльності Держлікслужби України є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.