Довідка про опрацювання запитів на інформацію, що надійшли до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками у 2 кварталі 2024 року
Опубліковано 05.07.2024 о 08:53Довідка про опрацювання запитів на інформацію,
що надійшли до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками у 2 кварталі 2024 року
Протягом 2 кварталу 2024 року в Державній службі України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Держлікслужба) зареєстровано та опрацьовано 123 запити на інформацію, що на 56 запитів більше ніж у відповідному періоді 2023 року (у 2 кварталі 2023 року було зареєстровано та опрацьовано 67 запитів на інформацію). Надійшло вперше 97 запитів, що становить 79% від всіх запитів, повторно – 26 (21%) запитів.
На електронну пошту надійшло 110 запитів на інформацію (89%) (в тому числі: 6 запитів – з Секретаріату Кабінету Міністрів України; 5 запитів – з Міністерства охорони здоров`я України; 1 запит – з Міністерства економіки України, 1 запит – з ДП «Укрметртестстандарт», 11 запитів – з територіальних органів Держлікслужби, 3 запити – з ОКНП «Чернівецький обласний наркотичний диспансер»), поштою надійшло 13 запитів (11%).
Кількість запитів, що надійшли до Держлікслужби як до розпорядника інформації – 27.
За категорією запитувачів запити надійшли:
- від громадян – 53;
- від юридичних осіб – 67;
- від представників засобів масової інформації (ЗМІ) – 2;
- від представників об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 1.
Найбільша кількість запитів надійшла до Управління державного регулювання та контролю у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів – 73 запити,
– Управління оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами – 12 запитів,
– Департамент контролю якості лікарських засобів та крові – 4 запити,
– Відділ державного ринкового нагляду за обігом медичних виробів – 29 запитів,
– Відділ з управління персоналом – 3 запити,
– Відділ міжнародного співробітництва та комунікацій – 1 запит,
– Управління ліцензування виробництва лікарських засобів, крові та сертифікації – 1 запит.
Найчастіші питання які були задані у запитах, стосувалися:
- надання Витягу з Ліцензійного реєстру – 58 запитів.
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва – 40 запитів (33 %) та без зазначення адреси – 39 запитів (32 %).
РОЗПОДІЛ
звернень за адміністративно-територіальними одиницями України
№ з/п |
Адміністративно-територіальні одиниці України |
Кількість звернень |
1 |
Автономна Республіка Крим |
0 |
2 |
Вінницька область |
2 |
3 |
Волинська область |
0 |
4 |
Дніпропетровська область |
6 |
5 |
Донецька область |
0 |
6 |
Житомирська область |
0 |
7 |
Закарпатська область |
0 |
8 |
Запорізька область |
0 |
9 |
Івано-Франківська область |
4 |
10 |
Київська область |
6 |
11 |
Кіровоградська область |
0 |
12 |
Луганська область |
0 |
13 |
Львівська область |
10 |
14 |
Миколаївська область |
1 |
15 |
Одеська область |
2 |
16 |
Полтавська область |
1 |
17 |
Рівненська область |
1 |
18 |
Сумська область |
2 |
19 |
Тернопільська область |
0 |
20 |
Харківська область |
0 |
21 |
Херсонська область |
0 |
22 |
Хмельницька область |
3 |
23 |
Черкаська область |
3 |
24 |
Чернівецька область |
2 |
25 |
Чернігівська область |
1 |
26 |
м. Київ |
40 |
27 |
м. Севастополь |
0 |
|
Адреса не зазначена |
39 |
|
З-за кордону |
0 |
|
Всього |
123 |
За видами запитуваної інформації запити поділяються:
- Інформація про фізичну особу – 3;
- Інформація про товар (роботу, послугу) – 97;
- Правова інформація – 2;
- Статистична інформація – 1;
- Соціологічна інформація – 3;
- Інші види інформації – 17.
Запити на інформацію розглядаються та виконуються у встановлений законодавством термін, у тому числі:
- задоволено – 120 запитів;
- надіслано належним розпорядникам інформації – 3 запити.
Для надання відповідей на запити запитувачам інформації Держлікслужба
використовувала такі канали комунікації (зв’язку):
Канали комунікації (зв’язку): |
2 квартал 2024 |
|
отримано |
Надано відповідь |
|
Електронна пошта |
110 |
117 |
Пошта |
13 |
29 |
Засоби телефонного зв’язку |
0 |
2 |
Факс |
0 |
0 |
Інші |
0 |
0 |
РАЗОМ |
123 |
148 |
На прохання запитувачів інформації відповіді надіслані їм через
поштовий зв’язок Укрпошти, а також продубльовані на зазначені електронні пошти та засоби телефонного зв’язку.
Постійно проводиться робота щодо недопущення порушення виконавської дисципліни, а саме: щотижнево для відповідальних виконавців надається інформація – нагадування про запити на інформацію, термін розгляду яких збігає на поточному тижні.
Отже, Держлікслужба і надалі здійснюватиме роботу щодо забезпечення доступу фізичних та юридичних осіб до публічної інформації відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.