Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2021 року
Опубліковано 12.01.2022 о 14:25Аналіз звернень громадян
до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2021 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2021 року.
За 9 місяців 2021 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 8 звернень громадян: 4 заяви (50 %) та 4 (50 %) скарги.
З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі –3 звернення (37,5 %), від Держлікслужби надійшло 3 звернення (37,5 %), від ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області – 1 звернення, (12,5 %), від Одеської обласної державної адміністрації – 1 звернення (12,5 %).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2021 року звернулись 8 громадян з індивідуальними зверненнями.
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2021 року звернулись: 4 жінки (50 %) та 4 (50 %) чоловіків.
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 9 місяців 2021 року надійшло 2 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– питання якості лікарських засобів (3);
– питання порушення ліцензійних умов (2);
– питання обігу лікарських засобів (1);
– питання роботи аптечних закладів (1);
– – питання щодо цін (1).
Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 7 відповідей – роз’яснень; 1 звернення направлене за належністю.