Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2019 року
Опубліковано 08.07.2019 о 16:28На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2019 року.
За І квартал 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 6 звернень громадян: 4 заяви (66,7 %) та 2 (33,3 %) скарги.
З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 2 звернення (33,3 %), поштою – 1 звернення (16,6 %), від Держлікслужби – 2 звернення (33,3 %), Одеської обласної державної адміністрації – 1 звернення (16,6 %).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І кварталі 2019 року звернулись 5 громадян з індивідуальними зверненнями та 15 громадян з колективним зверненням.
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І кварталі звернулось 6 жінок ( 30 %) та 14 ( 60 %) чоловіків.
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2019 року не надходило звернень від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– питання якості лікарських засобів (3);
– питання порушення ліцензійних умов (2).
– питання обігу лікарських засобів (1).
Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 4 відповіді – роз’яснення; 1 звернення – у стані розгляду.