Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2024 року
Опубліковано 05.04.2024 о 15:20На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2024 року.
За І квартал 2024 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 5 звернень громадян: 1 (20 %) заява та 4 скарги (80 %).
З загальної кількості звернень надійшло поштою – 1 звернення (20 %), від громадян на особистому прийомі – 1 звернення (20 %), від Держлікслужби – 2 звернення (40 %), від Департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради – 1 звернення (20 %).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2024 року звернулись: 5 громадян з індивідуальними зверненнями.
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2024 року звернулись 3 жінки (60 %) та 2 (40 %) чоловіка.
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2024 року не надходило звернень від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– питання якості лікарських засобів (2);
– питання обігу лікарських засобів (1),
– питання роботи аптечних закладів (2).
Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 5 відповідей – роз’яснень.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.