Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за  2019 рік

Опубліковано 19.02.2020 о 16:45

Аналіз звернень громадян

до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за  2019 рік

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2019 рік.

За 2019 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 30 звернень громадян: 20 заяв (66,67 %) та  10 (33,33 %) скарг.

З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 9  звернень (30 %), поштою – 1  звернення (3,33 %),  від Держлікслужби – 15 звернення (50 %), від Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації – 1 звернення (3,33 %); від Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради – 1 звернення (3,33  %); Управління захисту економіки в Одеській області – 1 звернення (3,33  %), Одеської обласної державної адміністрації – 1 звернення (3,33 %), Одеської місцевої прокуратури №2 – 1  звернення (3,33 %)

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у 2019 році звернулись 26 громадян з індивідуальними зверненнями та 15  громадян з колективним зверненням. Одно звернення надійшло повторно.

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у 2019 році звернулось 20 (48,8 %) жінок та 21 (51,2 %) чоловік.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2019 рік надійшло 4 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– питання якості лікарських засобів (13);

– питання медичних виробів (2);

– питання фінансової політики (1);

– питання цінової політики (1);

– питання соціального захисту населення (6);

– питання роботи аптечних закладів (2);

– питання порушення ліцензійних умов (4);

– питання обігу лікарських засобів (1).

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано  22   відповіді – роз’яснення;  8  звернень передано за належністю.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2019 року

Наступна

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2020 року