Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за 2020 рік

Опубліковано 13.01.2021 о 08:54

Впродовж 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області звернулось 12 осіб. Усі звернення надійшли з Урядової гарячої лінії та через Запорізьку обласну державну адміністрацію. Колективні та повторні звернення відсутні.

Порівняно з 2019 роком кількість звернень до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області суттєво зменшилась.

Питання, з якими звернулись громадяни у звітний період:

– 2 щодо якості лікарських засобів;

– 5 щодо  обігу лікарських засобів;

– 5 щодо відсутності в аптечних закладах деяких лікарських засобів та виробів медичного призначення.

За результатами розгляду звернень заявникам своєчасно та в повному обсязі в межах компетенції служби були надані роз’яснення. При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Держлікслужбою, з закладами охорони здоров’я, а також безпосередньо з громадянами.

Постійно проводиться контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва та на забезпечення вимог чинного законодавства України щодо звернень громадян. Приділяється увага обговоренню, аналізу та узагальненню питань, що порушуються у зверненнях громадян.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за ІV квартал 2020 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за І квартал 2021 року