Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у ІV кварталі 2020 року
Опубліковано 04.01.2021 о 11:17На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі – Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли в Службу в ІV кварталі 2020 року.
У ІV кварталі 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 2 звернення.
- Звернення надійшло поштою, первинне у вигляді пропозиції, колективне, категорія автора у листі не вказана, за соціальним станом підприємці. Звернення розглянуто, дано роз’яснення. Адресату дана відповідь в установлений законом термін.
- Звернення надійшло з Тернопільської ОДА, первинне, у вигляді скарги на урядову телефонну «гарячу лінію», індивідуальне, категорія автора у листі не вказана, соціальний стан теж. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику у письмовому вигляді в установлений законом термін. Поінформовано Тернопільської ОДА щодо вжитих заходів.
У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року кількість звернень збільшилась.
І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:
У ІV кварталі 2020 року у зверненнях порушені питання роботи аптечного закладу та наявність у реалізації хірургічних медичних масок.
У ІV кварталі 2019 року у зверненні порушено питання відкриття аптечного закладу у сільській місцевості.
ІІ. Характеристика звернень:
- За формою надходження:
1 поштою, 1 через органи влади.
- За ознакою надходження:
2 звернення первинні.
- За видами:
1 звернення пропозиція, 1 звернення скарга.
- За статтю авторів звернень:
1 із авторів звернення жіночої статі, 2 автори чоловічої статі.
- За суб’єктом:
1 звернення – колективне,
1 звернення – індивідуальне.
- За типом:
1 звернення письмове, 1 звернення на урядову телефонну «гарячу лінію».
- За категоріями авторів звернень:
1 звернення інші категорії.
- За соціальним станом автора звернення:
2 автори підприємці, 1 автор не встановлений.
9.За результатами розгляду:
2 звернення дано роз’яснення.