Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за ІІІ квартал 2019 року

Опубліковано 03.10.2019 о 10:37

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.07.2019року по 30.09.2019 року.

У третьому кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області (далі – Служба) надійшло та було опрацьовано 10 звернень громадян.

Усі звернення були направлені у вигляді заяв.

З них безпосередньо:

  • від громадян через органи державної влади (без урахування від Держлікслужби)  надійшло 5 звернення(50,0%);
  • від Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками було спрямовано 4 звернення (40,0%);
  • від громадян через інші органи, установи, організації (через Національне антикорупційне бюро України) надійшло одне звернення. (10,0%)

Всі звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуті, проведено розслідування щодо фактів викладених у зверненнях, та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах своєї компетенції, та в строки, відповідно діючому законодавству України.

Порівняльна характеристика звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Дніпропетровській області у третьому кварталі 2018 року та у третьому кварталі 2019року.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

Насамперед це:

– щодо якості лікарських засобів;

– порушення ліцензійних умов в аптечних закладах;

– щодо обігу лікарських засобів;

Кількість звернень, які надійшли від громадян у третьому кварталі 2019 року, порівняно з третім кварталом 2018 року залишились на тому же рівні. Змінюються форми звернення громадян, а саме: громадяни звертаються в телефонному режимі, використовуючи різні телефонні «Гарячі лінії», в тому числі на телефон та електронну адресу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, де надаються відповіді та роз’яснення негайно, в межах своєї компетенції.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронним органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.

Отримати файл

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за ІІ квартал 2019 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за ІV квартал 2019 року