Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за 2019 року

Опубліковано 09.01.2020 о 16:24

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.01.2019 року по 31.12.2019 року.

У період 2019 року безпосередньо до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області надійшло та було опрацьовано 47 звернень громадян, у тому числі:

  • 29 заяв (61,7%);
  • 18 скарг ( 38,3 %);

Звернення громадян у 2019 році надійшли  безпосередньо:

  • від громадянина поштою надійшло 14 звернення (29,79%),
  • від громадян на особистому прийомі надійшло 6 звернень (12,77%),
  • Через органи влади надійшло 20 звернень (42,55%), з них від Держлікслужби 13 звернень (27,65%);
  • від інших установ та організацій надійшло 7 звернень (14,89%).

Всі заяви та звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуто, проведено розслідування щодо фактів викладених у зверненнях  та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах своєї компетенції  та в строки, що відповідають діючому законодавству України.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

Насамперед це:

– щодо порушення ліцензійних умов в аптечних закладах-14;

– щодо якості лікарських засобів -19;

– щодо виробів медичного призначення -1;

– щодо роботи аптечних закладів -3;

– щодо обігу лікарських засобів -5;

– щодо обігу наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів -2;

– щодо роботи центральних органів виконавчої влади – 1;

– щодо інших питань- 2.

Кількість звернень, які надходили від громадян протягом 2019 року значно зменшилась по відношенню до звітного періоду 2018 року (із 150 до 47), що свідчить про роботу проведеною Службою з громадянами, які зверталися до різних інстанцій із одного і того питання. Звернення, які були отримані Службою у 2019 році свідчать, що громадяни хочуть мати якісне медикаментозне забезпечення, мати доступну інформацію щодо контролю якості та безпеки лікарських засобів та медичної продукції на ринку України та інших питань, що входять до компетенції Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області. Також зазначаємо, що на високому рівні залишаються звернення громадян, які надходять  до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області через органи влади (у тому числі через Держлікслужбу) порівняно з  особистим прийомом або від громадян поштою.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронними органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровської області надходять звернення, які не мають достатньої інформації для здійснення відповідних заходів, в рамках повноважень Служби.  Таким заявникам надаються відповідні роз’яснення та листи з проханням доповнити інформацію  згідно вимог законодавства, по факту, викладеному у зверненні з метою вжиття заходів. Зі змісту деяких звернень та скарг встановлено, що питання зазначені у зверненнях не входять до компетенції Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області. Таким чином, розглянути звернення по суті та вжити заходи не можливо, але громадянам надаються роз’яснення та звернення перенаправляються до уповноважених установ, організацій та органів.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

Аналітичну довідку було розглянуто на оперативній нараді.

Отримати файл

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за ІV квартал 2019 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області за І квартал 2020 року