Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IІ кварталі 2020 року

Опубліковано 07.07.2020 о 12:07

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.

В 2 кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 19 звернень громадян, що надійшли у  вигляді заяв (клопотань)-16, пропозицій -1  та 2 скарги.  За формою надходження звернення були:

– через органи влади – 19 звернень (за телефонами «гарячої лінії» (УГЛ, ГЛ ОДА, ГЛ МОЗУ).

Звернення за ознаками надходження були первинні  та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. З письмовим зверненням звертались громадяни, що за категорією відноситься: дитина війни- 1, інваліди 2 та 3 групи- 7, ветеран праці-1, одинока мати -1, інші – 9 та за соціальним станом відносяться: безробітний-1, пенсіонер-11,  інші – 7;  за статтю: жіноча – 9, чоловіча – 8, анонімні-2.

Найбільша кількість звернень зареєстрована від жителів м. Миколаїв (11).

Питання, яке порушувались у зверненнях були:

  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 9;
  • охорона здоров’я – 10.

Ситуація у сфері охорони здоров’я відображена у зверненнях громадян. Нагальним для заявників залишається питання належного обігу лікарських засобів, зокрема їх відсутність в аптечних закладах та забезпеченість заявників лікарськими засобами по Урядовій програмі на пільгових умовах. Звернення з питань охорони здоров’я пов’язані з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та введенням протиепідеміологічних заходів в країні, а саме: щодо відсутності в аптечних закладах області медичних масок та антисептичних засобів.

За результатами розгляду:

  • вирішено позитивно – 7;
  • надано розяснення – 10.

Заявникам надавались роз’яснення з посиланням на офіційну інформацію Уряду та органів виконавчої влади.

У ході розгляду звернень перевірки характеристик продукції  та позапланові перевірки аптечних закладів не здійснювались, аналіз лікарських засобів не проводився.  

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

В 2 кварталі 2019 року до Служби надійшло та було опрацьовано 3 звернення громадян.

Питання, яке порушувались у зверненнях були:

  • якість лікарських засобів (ЛЗ) -1;
  • порушення ліцензійних умов (ЛУ) в аптечних закладах-2.                       

    Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

    Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у I кварталі 2020 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IІІ кварталі 2020 року