АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.01.2020 по 31.12.2020
Опубліковано 11.01.2021 о 14:08На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2020 році.
У 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 8 звернень громадян, у тому числі:
За формою надходження:
від громадян поштою – 1 (16,7%)
через органи влади – 6 (66,6%)
з них від Держлікслужби – 1 (16,7%)
За ознакою надходження:
Первинне – 8 (100%)
За видами:
Заява (клопотання) – 6 (83,3%)
Скарга – 1 (16,7%)
За суб’єктом:
Індивідуальне – 8 (100%)
За типом:
Лист – 8 (100%)
За результатами розгляду:
Вирішено позитивно – 5 (49,9%)
Дано роз’яснення – 2 (33,4%)
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 1 (16,7%)
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушено у зверненнях, а саме:
– питання якості лікарських засобів;
– питання медичних виробів;
– питання роботи аптечних закладів.
У 2020 році на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.