Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IІІ кварталі 2021 року

Опубліковано 01.10.2021 о 15:54

     В 3 кварталі 2021 року до Служби надійшло та було опрацьовано 4 звернення громадян, які надійшли у  вигляді  заяв (клопотань). За формою надходження звернення були через органи влади (за телефонами «гарячої лінії» (УГЛ-2; ГЛ ОДА-2) та  надіслані електронною поштою.

Звернення за ознаками надходження були первинні  та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. З письмовим зверненням звертались громадяни, що за категорією відноситься: інваліди 1 та 2 групи – 2, інші – 2 та за соціальним станом відносяться: пенсіонер-2,  інші – 2;  за статтю: жіноча – 3, чоловіча – 1.

Найбільша кількість звернень зареєстрована від жителів м. Первомайськ Миколаївської обл. (2).

Питання, яке порушувались у зверненнях були:

  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 4;

Ситуація у сфері охорони здоров’я відображена у зверненнях громадян. Нагальним для заявників залишається питання належного обігу лікарських засобів, зокрема їх відсутність в аптечних закладах та забезпеченість заявників лікарськими засобами по Урядовій програмі на пільгових умовах.

За результатами розгляду:

  • вирішено позитивно – 3;
  • надано розяснення – 1.

Заявникам надавались роз’яснення з посиланням на офіційну інформацію Уряду та органів виконавчої влади.

У ході розгляду звернень перевірки лікувально-профілактичних та аптечних закладів не здійснювались, аналіз лікарських засобів не проводився.  

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

В 3 кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 12 звернень громадян.

Питання, яке порушувались у зверненнях були:

  • питання обігу лікарських засобів (ЛЗ) – 11;
  • питання якості лікарських засобів (ЛЗ) – 1.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у IІ кварталі 2021 року