Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 02.01.2019 по 28.12.2019
Опубліковано 02.01.2020 о 16:10На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
Протягом 2019 року до Служби надійшло 6 звернення громадян, що відповідає кількості звернень за 2018 рік.
Характеристика звернень:
- за формою надходження – на особистому прийомі – 3, поштою – 2, від інших органів, установ, організацій – 1
- за ознакою надходження – первинне
- за видом – заява – 4, скарга – 2
- за статтю авторів звернень– жіноча (5), чоловіча (1)
- за суб’єктом – індивідуальне
- за типом – лист
- за категоріями авторів звернень – інші категорії
- за соціальним станом авторів звернень – інші.
Основні питання, що порушувалися у зверненнях:
– питання медичних виробів;
– питання порушення ліцензійних умов;
– питання роботи аптечних закладів;
– питання якості лікарських засобів.
Звернення розглянуті Службою всебічно та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». У ході розгляду звернень були проведені 2 позапланові перевірки суб’єктів господарювання; заявникам надано роз’яснення. Одне звернення знаходиться у стадії розгляду відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Протягом 2019 року проведено 6 особистих прийомів. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.
Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.