Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.07.2020 по 30.09.2020

Опубліковано 07.10.2020 о 09:27

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

Протягом III кварталу 2020 року до Служби надійшло 2 звернення громадян, що на одне звернення більше, порівняно із звітним періодом 2019 року.

Характеристика звернень:

  • за формою надходження: поштою – 2 (1 – електронною поштою, 1 – за допомогою засобів телефонного зв’язку)
  • за ознакою надходження: первинне
  • за видом: заява (клопотання) – 2
  • за статтю авторів звернень: жіноча (2)
  • за суб’єктом: індивідуальне (2)
  • за типом: 1 – електронне, 1 – усне
  • за категоріями авторів звернень: 1 – Дитина війни, 1 – інші категорії
  • за соціальним станом авторів звернень: 1 – пенсіонер, 1 – безробітний.

Основні питання, що порушувалися у зверненнях:

091 питання якості лікарських засобів;

097 питання роботи аптечних закладів.

За результатами розгляду звернень: 1 звернення повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» з наданням роз’яснення, 1 – знаходиться в стадії розгляду.

Протягом III кварталу 2020 року під час особистих прийомів заявникам надавалися роз’яснення з питань Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, отримання ліцензії на обіг прекурсорів. Графік особистого прийому громадян керівництвом та структурними підрозділами в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області розміщений у приміщенні та на офіційному вебсайті територіального органу.

Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.04.2020 по 30.06.2020

Наступна

Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.10.2020 по 31.12.2020