Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.10.2021 по 31.12.2021
Опубліковано 05.01.2022 о 11:45На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.
Протягом IV кварталу 2021 року до Служби надійшло 2 звернення громадян.
Характеристика звернень:
- за формою надходження
– поштою (електронною поштою) – 2
- за ознакою надходження – первинне – 2
- за видом – заява – 2
- за статтю авторів звернень– жіноча (2)
- за суб’єктом – індивідуальне
- за типом – лист (2)
- за категоріями авторів звернень – інші категорії (2)
- за соціальним станом авторів звернень – інші (2).
Основні питання, що порушувалися у зверненнях:
– питання якості лікарських засобів;
У ході розгляду звернень громадян було здійснено 1 позапланову перевірку суб’єкта господарювання Херсонської області.
Всі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам вирішено позитивно – 1, не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 1.
Контроль за вчасним, об’єктивним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є одним з важливих напрямків роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.
Стан роботи із зверненнями громадян за IV квартал 2021 року розглянуто на оперативній нараді Служби.