Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійщли до Державної служби з лікарськиих засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області за 2018 року
Опубліковано 04.01.2019 о 15:13Протягом 2018 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області надійшло та було опрацьовано 8 звернення громадян. З них 1 звернення надійшло від громадян поштою, 2 звернення на особистому прийомі, 3 звернення надійшло від Держлікслужби, 2 звернення з Комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради. Індивідуальних звернень було – 7, колективних – 1. Повторних звернень – 0.
Порівнюючи кількість звернень отриманих за 2018 рік та за 2017 рік спостерігається зменшення кількості звернень громадян. Так, за 2018 рік на розгляд надійшло 8 звернень, а це на 8 звернення менше ніж у 2017 році.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх зверненнях, а саме:
– питання якості лікарських засобів (6);
– питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах (1);
– питання якості виробів медичного призначення та медичного обладнання (1).
Анонімні звернення громадян або звернення без підпису, що ускладнюють їх розгляд та унеможливлюють надання кваліфікованої відповіді заявнику по суті справи до Служби не надходили.
Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядається на нарадах керівництва з працівниками Служби.
Відповідальною особою за зверненнями громадян відпрацьована схема нагадувань та попереджень про терміни виконання звернень громадян.
З метою обов’язкового дотримання строків виконання розгляду звернень громадян, визначених законодавством, працівники Служби були ознайомлені під підпис з витягом із Закону України «Про звернення громадян» – стаття 5 «Вимоги до звернення» та стаття 7 «Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення».