Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у 2018 році

Опубліковано 25.01.2019 о 15:22

ЗВІТ

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у 2018 році

 

Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області протягом 2018 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Так, у 2018 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області надійшло 17 звернень громадян та було опрацьовано 17 звернень громадян, у тому числі: 14 заяв (82,35%), 3 скарги (17,65%).

З них безпосередньо: через органи влади надійшло 10 заяв (58,82%) з них від Держлікслужби надійшло 3 заяви(17,65%) ; від інших органів, установ організацій надійшло 2 заяви (11,76%),1 скарга ( 5,88%); від громадян на особистому прийомі надійшла 1 скарга (5,88%),2 заяви (11,76%) ); від громадян поштою надійшла 1 скарга (5,88%).

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– щодо дотримання аптечними закладами ліцензійних умов;

-щодо відпуску лікарських засобів;

-щодо обігу лікарських засобів;

-щодо якості лікарських засобів;

-щодо професійної етики аптечних працівників;

-щодо забезпечення лікарськими засобами;

-щодо роботи аптек;

-щодо якості виробів медичного призначення;

-щодо цін на лікарські засоби.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IV кварталі 2018р.

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у I кварталі 2019 року