Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IІ кварталі 2019р.
Опубліковано 03.07.2019 о 11:17Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області протягом ІІ кварталу 2019 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Так, у ІI кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області надійшло 20 звернень громадян та було опрацьовано 15 звернень громадян, у тому числі: 14 заяв (70%), 1 скарга (5%); 2 звернення переслано за належністю, у тому числі :2 заяви (10%) ; на розгляді знаходиться 3 звернення(15 %) громадян , у тому числі: 3 заяви (15%).
З них безпосередньо: через органи влади надійшло 14 звернень, у тому числі: 13 заяв (65%), 1 скарга (5%) з них від Держлікслужби надійшло 3 звернення, у тому числі :3 заяви (15%) ;від інших установ, організацій надійшло 3 звернення, у тому числі 3 заяви (15%); від громадян на особистому прийомі надійшло 1 звернення, у тому числі 1 заява (5%), від громадян поштою надійшло 2 звернення, у тому числі 2 заяви (10%).
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– щодо дотримання аптечними закладами ліцензійних умов;
-щодо відпуску лікарських засобів;
-щодо обігу лікарських засобів;
-щодо якості лікарських засобів;
-щодо професійної етики аптечних працівників;
-щодо забезпечення лікарськими засобами;
-щодо якості виробів медичного призначення;
-щодо цін на лікарські засоби.
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області.
Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.