Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IІ кварталі 2019р.

Опубліковано 03.07.2019 о 11:17

Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів  та контролю за наркотиками у Львівській області протягом  ІІ кварталу 2019 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».  

Так, у ІI кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю  за наркотиками у Львівській області надійшло 20 звернень  громадян та було опрацьовано 15 звернень громадян, у тому числі: 14 заяв (70%), 1 скарга (5%); 2 звернення переслано  за належністю, у тому числі :2 заяви (10%) ; на розгляді  знаходиться  3 звернення(15 %)  громадян , у тому числі: 3 заяви (15%).

З них безпосередньо: через  органи влади надійшло 14  звернень, у тому числі: 13 заяв (65%), 1 скарга (5%) з них  від  Держлікслужби надійшло  3 звернення, у тому числі :3 заяви (15%) ;від  інших установ, організацій надійшло 3 звернення, у тому числі 3 заяви (15%); від громадян на особистому прийомі надійшло 1 звернення, у тому  числі 1 заява (5%), від громадян  поштою надійшло 2 звернення, у тому числі  2 заяви (10%).

    Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

 – щодо дотримання аптечними закладами ліцензійних умов;

 -щодо відпуску  лікарських  засобів;

-щодо обігу  лікарських засобів;

-щодо якості  лікарських  засобів;

-щодо професійної етики  аптечних працівників;

 -щодо забезпечення  лікарськими  засобами;

 -щодо  якості  виробів медичного  призначення;

-щодо цін на лікарські  засоби.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на  нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Львівській області.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів  та контролю  за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у I кварталі 2019 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IIІ кварталі 2019 року