Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у І кварталі 2020року.

Опубліковано 10.04.2020 о 11:39

    

        Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів  та контролю за наркотиками у Львівській області протягом  І кварталу 2020 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». 

 Так, у І кварталі 2020 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю  за наркотиками у Львівській області надійшло 75 звернень  громадян та було опрацьовано 63 звернення громадян, у тому числі: 63 заяви (84,%), з  них 11 звернень (14,67%) переслано за належністю, на розгляді знаходиться 12 звернень (16 %).

     З них безпосередньо: через  органи влади надійшло 58 звернень (77,33%), у тому числі 58 заяв (77,33%),  з них  від  Держлікслужби надійшло 3 заяви (4%); від  інших органів, установ  організацій надійшло 17 заяв (22,67%).

     Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

-щодо відпуску  лікарських  засобів;

-щодо обігу  лікарських засобів;

-щодо якості  лікарських  засобів;

-щодо професійної етики  аптечних працівників;

-щодо забезпечення  лікарськими  засобами;

-щодо роботи аптек;

-щодо  забезпечення  виробами медичного  призначення;

-щодо цін на вироби медичного призначення.

        При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на  нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Львівській області.

      Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів  та контролю  за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у 2019 році

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у ІІ кварталі 2020року