Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за ІІ квартал 2020 року

Опубліковано 08.07.2020 о 14:53

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у  Сумській області (далі – Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2020 року.

У ІІ кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 10 звернень громадян.

Всі заяви індивідуальні, первинні, від семи жінок та трьох чоловіків. Чотири жінки та два чоловіки є мешканцями м. Суми, дві жінки та один чоловік проживають в районних центрах Сумської області та одна жінка мешкає в сільській місцевості.  Сім  звернень надійшло з гарячої лінії  Сумської обласної державної адміністрації та три звернення через засоби телефонного зв’язку.

За вказаний період до Служби надійшли звернення від:

  • інваліда ІІ групи, 1;
  • учасника бойових дій, 1;

У зверненнях порушені наступні питання:

– щодо якості лікарських засобів (1 звернення-10% );

– щодо реєстрації в Україні лікарських засобів (1 звернення -10%);

– з питань відпуску лікарських засобів за рецептами  лікаря (1 звернення -10%);

– щодо наявності в аптечних закладах  медичних виробів (масок медичних (4 звернення – 40%);

– щодо цін на маски медичні та порушення вимог карантину (3 звернення  – 30%);

Повторних,  дублетних  звернень до Служби не надходило.

Службою повідомлено по телефону та надано письмові роз’яснення п’яти  скаржникам, проведена одна позапланова перевірка та надано письмове роз’яснення заявнику, чотири звернення передано за належністю.

При наданні відповіді на звернення приділяється значна увага  повноті розгляду поставлених у зверненнях питань та законності і обґрунтованості прийнятих  рішень.

Питання ефективності розгляду звернень громадян є першочерговим завданням в роботі Служби та знаходяться на постійному контролі керівництва.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за І квартал 2020 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за ІІІ квартал 2020 року