Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області за 2021 рік
Опубліковано 05.01.2022 о 14:08
Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області протягом 2021 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Так, у 2021 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області надійшло 33 звернення громадян та було опрацьовано 31 звернення громадян (93,94%), у тому числі: 24 заяви (72,73%), 7 скарг (21,21 %), з них 2 звернення (6,06%) переслано за належністю, на розгляді знаходиться 2 звернення (6,06 %). З них безпосередньо: через органи влади надійшло 27 звернень (81,82%), у тому числі 22 заяви (66,67%)5 скарг(15.15 %). від інших органів, установ організацій надійшли 2 заяви (6,06%), 2 скарги (6,06%); від громадян на особистому прийомі надійшла 1 заява (3,03 %);від громадян поштою надійшла 1 заява(3,03 %). Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме: -щодо відпуску лікарських засобів; -щодо обігу лікарських засобів; -щодо професійної етики аптечних працівників; -щодо забезпечення лікарськими засобами; -щодо роботи аптечних закладів; -щодо відпуску виробів медичного призначення; -щодо цін на лікарські засоби. |
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області.
Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.