Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IV кварталі 2021року

Опубліковано 05.01.2022 о 14:07

        Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. Державною службою з лікарських засобів  та контролю за наркотиками у Львівській області протягом  ІV кварталу 2021 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».  

 Так, у ІV кварталі 2021 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю  за наркотиками у Львівській області надійшло 11 звернень  громадян, у тому числі 6  заяв (54,55%), 5 скарг (45,45%),  та було опрацьовано  9 звернень  громадян (81,82%), у тому числі: 4 заяви (36,36%),  5 скарг (45,45%), з  них 1 звернення 9,09%) переслано за належністю, на розгляді знаходиться  2 звернення (18,18%).

     З них безпосередньо: від  громадян  на особистому прийомі надійшло 1 звернення  (9,09 %), через  органи влади надійшло 10 звернень (90,91%). 

     Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

-щодо відпуску  лікарських  засобів;

-щодо обігу  лікарських засобів;

-щодо забезпечення  лікарськими  засобами;

-щодо етики аптечних працівників;

-щодо  відпуску виробів медичного призначення;

-щодо якості лікарських засобів,

-щодо роботи аптечних закладів.

        При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області, а також Держлікслужбою, іншими організаціями та установами. Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на  нарадах керівника Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Львівській області.

      Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Державній службі з лікарських засобів  та контролю  за наркотиками у Львівській області буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області у IІІ кварталі 2021року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області за 2021 рік