Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області за IV квартал 2022 року
Опубліковано 04.01.2023 о 11:31На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
За ІV квартал 2022 року до Служби надійшло 2 звернення громадян, що на 1 звернення більше ніж у ІV кварталі 2022 року.
І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
через органи влади – 2
За ознакою надходження:
первинне – 2
За видами:
заяви – 1
скарга – 1
За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 1
жіноча – 1
За суб’єктом:
індивідуальні – 2
За типом:
електронне –2
За категоріями авторів звернення:
інші категорії – 2
За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер – 0
інші – 2
За результатами розгляду:
дано роз’яснення – 2
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання роботи аптечних закладів – 2
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.
Одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.