Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області за ІV квартал 2023 року
Опубліковано 10.01.2024 о 12:00На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян» було проаналізовано роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області за ІV квартал 2023 року.
За ІV квартал 2023 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян ( за ІV квартал 2022 року – 9 звернень).
І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
через органи влади – 2
За ознакою надходження:
вторинне – 2
За видами:
скарга – 2
За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 2
За суб’єктом:
індивідуальні – 2
За типом:
електронне – 2
За категоріями авторів звернення:
інші категорії – 2
За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер – 1
інші – 1
За результатами розгляду:
дано роз’яснення – 2
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів – 2
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області, розглянути у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області.
Таким чином, одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.