Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли у 2018 році до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Київській області
Опубліковано 03.01.2019 о 11:42АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Київській області (далі – Служба) звітує про роботу із зверненнями громадян, що надійшли у 2018 році.
За період з 01 січня по 29 грудня 2018 року до Служби надійшло 6 звернень громадян, з них 5 скарг (83%) та 1 заява (17%). При цьому з Держлікслужби надійшло 4 звернення (66%), 1 звернення надійшло поштою (17%) та 1 звернення на особистому прийомі (17%).
У зверненнях було порушено питання якості лікарських засобів (5 звернень – 83%) та питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах (1 звернення -17%).
З урахуванням колективних звернень всього до Служби звернулося 6 громадян. Звернення громадян були розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: 2 звернення було вирішено позитивно; 1 звернення було повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; 3 звернення знаходяться у стадії розгляду.