Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2019 рік

Опубліковано 03.01.2020 о 11:09

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області у 2018 році.

За 2019 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області надійшло 11 звернень від громадян, що свідчить про значне збільшення кількості звернень громадян у порівнянні з 2018 роком (за 2018 році – 2 звернення).

 

І. Характеристика звернень.

 

  1. 1. За формою надходжень   звернень:

від громадян на особистому прийомі – 2 (18%)

через органи влади – 4 (36%)

від Держлікслужби – 2 (18%)

від громадян поштою – 3 (27%)

 

  1. За ознакою надходження:

первинне – 11 ( 100%)

 

  1. За видами:

   заява – 10 (91%)

   скарга – 1 (9%)

  1. За статевим розподілом авторів звернень:

   чоловіча – 4 (36%)

   жіноча – 7 (64 %)

 

  1. За суб’єктом:

індивідуальні – 10( 91%)

колективні – 1 (9%)

  1. За типом:

лист – 11 ( 100%)

  1. За категоріями авторів звернення:

     інвалід ІІ групи -1 (9%)

   інвалід ІІІ групи – 1 (9%)

   інші – 9 (82 %)

  1. За соціальним станом авторів звернення:

   пенсіонер – 2(18%)

   державні службовці – 2 (18%)

інші – 7( 64%)

  1. За результатами розгляду:

надано роз’яснення – 5( 46%)

вирішено позитивно – 2 (18%)

повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” – 2 (18%)

пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” – 1 (9%)

у стадії розгляду – 1 (9%)

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

охорона здоров’я – 11 (100%)

 

ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 4 (36%)

питання порушення ліцензійних умов – 5 (46%)

питання роботи аптечних закладів – 2 (18%)

 

У порівнянні з 2018 роком кількість звернень громадян зросла на 550%. Збільшення кількості звернень громадян може свідчити про підвищення рівня довіри до органів державної влади та покращення обізнаності громадян про свої законні права.

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області вживаються заходи, спрямовані на поліпшення інформованості населення про організацію роботи зі зверненнями громадян шляхом розміщення у засобах масової інформації роз’яснень щодо можливості захистити власні права у разі придбання сумнівних щодо якості лікарських засобів.

Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 4 квартал 2019 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 1 квартал 2020 року