Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 4 квартал 2019 року

Опубліковано 03.01.2020 о 11:02

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.  

 

За 4 квартал 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області надійшло 4 звернення від громадян, у 4 кварталі 2018 року звернень від громадян не надходило.

 

І. Характеристика звернень.

 

  1. 1. За формою надходжень   звернень:

   через органи влади (Держпродспоживслужба)– 1 (25%)

   поштою – 2 (50%)

   на особистому прийомі – 1 (25%)

 

  1. 2. За ознакою надходження:

   первинне – 4 ( 100%)

  1. За видами:

   заяви – 3 (75%)

   скарги – 1 (25%)

 

  1. 4. За суб’єктом:

індивідуальне – 3( 75%)

коллективне – 1(25%)

 

  1. За типом:

   лист – 100 ( 100%)

 

 

  1. За категоріями авторів звернення:

   інвалід ІІ групи -1 (25%)

   інвалід ІІІ групи – 1 (25%)

   інші – 2 (50 %)

 

  1. За соціальним станом авторів звернення:

   державні службовці – 2( 50%)

   пенсіонери – 2 (50%)

 

  1. За результатами розгляду:

   у стадії розгляду – 1 (25%)

   вирішено позитивно – 1( 25%)

   надано роз’яснення – 1 (25%)

   переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 1(25%)

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

охорона здоров’я – 1 (100%)

 

ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 1 (25%)

питання порушення ліцензійних умов – 2 (50%)

питання роботи аптечних закладів – 1(25%)

 

У порівнянні з 4 кварталом 2018 року кількість звернень громадян зросла на 100%. Збільшення кількості звернень громадян може свідчити про підвищення рівня довіри до органів державної влади та покращення обізнаності громадян про свої законні права.

Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. При розгляді звернень ведеться активна співпраця з Держлікслужбою. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за ІІІ квартал 2019 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2019 рік