Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 1 квартал 2020 року

Опубліковано 03.04.2020 о 13:53

На  виконання  вимог Закону  України  «Про  звернення  громадян», Указу  Президента  України  від  07.02.2008 р. № 109/2008 «Про  першочергові заходи  щодо забезпечення  реалізації  та  гарантування  конституційного  права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  та  наказу  Держлікслужби  від  29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями  громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області.  

За 1 квартал 2020 року надійшло 3 звернення від громадян (за 1 квартал 2019 року – 4 звернення).

І. Характеристика звернень.

1. За формою надходжень звернень:

від громадян на особистому прийомі – 1 (33,3%)

від Держлікслужби – 1 (33,3%)

від громадян поштою – 1 (33,3%)

2. За ознакою надходження:

первинне – 2 ( 67%)

повторне – 1 (33%)

3. За видами:

    заява – 3 (100%)

4. Застатевим розподілом авторів звернень:

    чоловіча – 2 (67%)

    жіноча – 1 (33 %)

5. За суб’єктом:

індивідуальні – 3 ( 100%)

6. За типом:

лист – 3 ( 100%)

7. За категоріями авторів звернення:

        інші – 3 (100 %)

8. За соціальним станом  авторів  звернення:

    пенсіонер –  1 (33%)

інші – 2 ( 67%)

9. За результатами розгляду:

надано роз’яснення – 1 ( 33,3%)

вирішено позитивно – 1 (33,3%)

у стадії розгляду – 1 (33,3%)

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

охорона здоров’я – 3 (100%)

 ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 3 (100%)

У порівнянні з І кварталом 2019 року кількість звернень громадян зменшилась на 25%.

Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, розглянуто  у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на  письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються  пріоритетними в  діяльності Державної служби  з  лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується  стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Посадові особи Служби  і  надалі  забезпечуватимуть  неухильне  виконання  Закону  України  «Про звернення  громадян» щодо  об’єктивного, всебічного та  своєчасного  розгляду  звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть  постійну  роботу з метою  якісного задоволення  потреб  і  запитів  громадян.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2019 рік

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2 квартал 2020 року