Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області за 2019 рік
Опубліковано 03.01.2020 о 11:09На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу Держлікслужби від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян» було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області у 2018 році.
За 2019 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області надійшло 11 звернень від громадян, що свідчить про значне збільшення кількості звернень громадян у порівнянні з 2018 роком (за 2018 році – 2 звернення).
І. Характеристика звернень.
- 1. За формою надходжень звернень:
від громадян на особистому прийомі – 2 (18%)
через органи влади – 4 (36%)
від Держлікслужби – 2 (18%)
від громадян поштою – 3 (27%)
- За ознакою надходження:
первинне – 11 ( 100%)
- За видами:
заява – 10 (91%)
скарга – 1 (9%)
- За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 4 (36%)
жіноча – 7 (64 %)
- За суб’єктом:
індивідуальні – 10( 91%)
колективні – 1 (9%)
- За типом:
лист – 11 ( 100%)
- За категоріями авторів звернення:
інвалід ІІ групи -1 (9%)
інвалід ІІІ групи – 1 (9%)
інші – 9 (82 %)
- За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер – 2(18%)
державні службовці – 2 (18%)
інші – 7( 64%)
- За результатами розгляду:
надано роз’яснення – 5( 46%)
вирішено позитивно – 2 (18%)
повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” – 2 (18%)
пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” – 1 (9%)
у стадії розгляду – 1 (9%)
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
охорона здоров’я – 11 (100%)
ІІІ. Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів – 4 (36%)
питання порушення ліцензійних умов – 5 (46%)
питання роботи аптечних закладів – 2 (18%)
У порівнянні з 2018 роком кількість звернень громадян зросла на 550%. Збільшення кількості звернень громадян може свідчити про підвищення рівня довіри до органів державної влади та покращення обізнаності громадян про свої законні права.
Звернення громадян, які надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області, розглянуто у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань залишаються пріоритетними в діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області. На апаратних нарадах територіальної Служби аналізується стан розгляду звернень громадян, дотримання термінів розгляду, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Житомирській області вживаються заходи, спрямовані на поліпшення інформованості населення про організацію роботи зі зверненнями громадян шляхом розміщення у засобах масової інформації роз’яснень щодо можливості захистити власні права у разі придбання сумнівних щодо якості лікарських засобів.
Спеціалісти Служби і надалі забезпечуватимуть неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, конкретного їх вирішення, проводитимуть постійну роботу з метою якісного задоволення потреб і запитів громадян.