Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області в 2023 році
Опубліковано 03.01.2024 о 15:38На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області здійснювались заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань.
У 2023 році до Служби надійшло та було опрацьовано 9 звернень громадян, що на 1 звернення більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2022 року.
З 9 звернень – 8 (89%) – заяви, 1 (11%) – скарга. З них безпосередньо від громадян електронною поштою надійшло – 1 звернення (11%), від громадян на особистому прийомі – 1 звернення (11%), 1 звернення (11%) надійшло від Департаменту охорони здоров’я Харківської обласної військової адміністрації, 6 звернень (67%) надійшло від інших органів, установ та організацій.
Звернення були первинні та індивідуальні. Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 9 (100%).
2 звернення надійшло від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, а саме за соціальним станом: пенсіонери – 2, за категоріями: особа з інвалідністю 2 групи – 2.
За статевим розподілом авторів звернень, до Служби зверталися чоловіки – 5 (56%), жінки -4 (44%).
Питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях були:
– охорона здоров’я – 6;
– питання обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів – 1;
– питання якості лікарських засобів – 2.
У ході розгляду звернень громадян було здійснено 3 позапланові перевірки (2 з них за дорученням Держлікслужби) суб’єктів господарювання в Харківській області.
Усі звернення громадян розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Із загальної кількості опрацьованих звернень громадянам надано 4 відповіді – роз’яснення за звітний період, 4 звернення направлено за належністю в інше відомство, 1 звернення залишилось невирішеним на 1 число січня.
Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби. Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Харківській області.