Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у 2023 році

Опубліковано 12.01.2024 о 17:00

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до
Держлікслужби у 20
23 році

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У 2023 році до Держлікcлужби надійшло 419 звернень громадян,  що на 44 звернення більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2022 року (375 звернень громадян).

З усіх 419 звернень  264 (63%) складають заяви, 142 (34%) – скарги, 13 (3%) – пропозиції.

З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 285 (68%) звернень (з них електронною поштою – 235), через органи влади – 42 (10%) звернення (в тому числі з МОЗ України – 33 звернення; від СКМУ – 4 звернення) , 82 (19%) звернення надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр»,      від інших органів, установ, організацій – 8 (2%), на особистому прийомі  – 2 (1%).

Індивідуальні звернення  –  416 (становлять 99%),  колективні  –  3 (1%). Усього до Держлікслужби звернулося 393 громадянина.

 

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 102 (24%), усні – 82 (20%), електронні – 235 (56%).

За статевим розподілом авторів звернень до Держлікслужби  звернулося: чоловіків  –  154 (39%); жінок – 239 (61%).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

 

  • особа з інвалідністю 1 групи – 3;
  • особа з інвалідністю 2 групи – 11;
  • особа з інвалідністю 3 групи – 8;
  • ветеран праці – 4;
  • дитина війни – 1;
  • особа, евакуйована із зони ЧАЕС, учасник ліквідації аварії на ЧАЕС –2.

 

До  Держлікслужби  протягом  звітного періоду  звернулося 42 пенсіонера, військовослужбовців – 2, держслужбовців – 4, працівників бюджетної сфери – 6.

 

Найбільшу  кількість  звернень  зареєстровано   від  жителів   м. Києва (86) та Київської області (28),  м. Одеси та Одеської області (68), Дніпропетровської області (28), Харківської області (24).

 

 

РОЗПОДІЛ

звернень за адміністративно-територіальними одиницями України

 

 

№ з/п

Адміністративно-територіальні одиниці України

Кількість звернень

1

Автономна Республіка Крим

0

2

Вінницька область

8

3

Волинська область

4

4

Дніпропетровська область

28

5

Донецька область

4

6

Житомирська область

8

7

Закарпатська область

1

8

Запорізька область

5

9

Івано-Франківська область

11

10

Київська область

28

11

Кіровоградська область

0

12

Луганська область

2

13

Львівська область

10

14

Миколаївська область

4

15

Одеська область

68

16

Полтавська область

9

17

Рівненська область

4

18

Сумська область

5

19

Тернопільська область

6

20

Харківська область

24

21

Херсонська область

10

22

Хмельницька область

5

23

Черкаська область

4

24

Чернівецька область

1

25

Чернігівська область

3

26

м. Київ

86

27

м. Севастополь

0

 

Адреса не зазначена

81

 

З-за кордону

0

 

Всього

419

 

 

 

РОЗПОДІЛ

звернень за адміністративно-територіальними одиницями України

 

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

 

  • якість лікарських засобів (77);
  • порушення ліцензійних умов (45);
  • питання роботи аптечних закладів (76);
  • інші питання (55);
  • обіг лікарських засобів (33);
  • праця і зарплата (17);
  • питання медичних виробів (25);
  • охорона здоров’я (22);
  • обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (18);
  • питання цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення (7);
  • питання фармацевтичного виробництва (4);
  • забезпечення ліками та виробами медичного призначення (5);
  • діяльність центральних органів виконавчої влади (15);
  • діяльність місцевих органів виконавчої влади (2);
  • діяльність підприємств та установ (3);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (6);
  • реєстрація виробів медичного призначення та медичного обладнання (1);
  • реклама лікарських засобів та виробів медичного призначення (1);
  • соціальний захист населення (1);
  • сертифікація виробництва (1);
  • економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво (4);
  • транспорт і зв`язок (1).

 

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

 

Структурними підрозділами Держлікслужби у 2023 році опрацьовано звернень:

 

№№ п\п

Структурний підрозділ Держлікслужби

Всього звернень

1

Департамент контролю якості лікарських засобів та крові

117

2

Управління ліцензування виробництва лікарських засобів, крові та сертифікації

5

3

Управління оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобам

204

4

Відділ державного ринкового нагляду за обігом медичних виробів

41

5

Управління державного регулювання та контролю у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів

34

6

Управління комунікацій – Відділ міжнародних відносин

2

7

Відділ правового забезпечення

3

8

Відділ бухгалтерського обліку та планування

3

9

Відділ з управління персоналом

7

10

Відділ адміністрування баз даних

1

11

Сектор управління ресурсами

1

12

Сектор запобігання та виявлення корупції

1

 

 

ВСЬОГО:

 

 

419

 

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 151 відповідей-роз’яснень; 234 – вирішено позитивно; 27 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 – відмовлено у задоволенні; 2 – звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 0  –  звернень, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 4 звернення  –  у стадії розгляду. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 26 повторних звернень.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Отримати файл

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2023 року