Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2023 року

Опубліковано 10.01.2024 о 17:00

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до
Держлікслужби у
IV кварталі 2023 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У IV кварталі 2023 року до Держлікcлужби надійшло 103 звернення громадян,  що на 63 звернення більше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2022 року.

З усіх 103 звернень  73 (71%) складають заяви, 27 (26%) – скарги, 3 (3%) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 72 (70%) звернення (з них електронною поштою – 63), з МОЗ України – 6 звернень (6%), через органи влади – 1 (1%), 23 (22%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», від інших органів, установ, організацій – 1 (1%), на особистому прийомі  – 0 (0%). Індивідуальні звернення  –  102 (становлять 99%),  колективні  –  1 (1%). Усього до Держлікслужби звернулося 95 громадян.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи – 9 (9%), усні – 31 (30%), електронні – 63 (61%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  звернулося: чоловіків  –  34 (36%); жінок – 61 (64%).

До  Держлікслужби  протягом  звітного періоду  звернулося 15 пенсіонерів, військовослужбовців – 2, держслужбовців – 3.

Найбільшу  кількість  звернень  зареєстровано   від  жителів   м. Одеси   та

Одеської області (12) та м. Києва (24).

 РОЗПОДІЛ

звернень за адміністративно-територіальними одиницями України

  

№ з/п

Адміністративно-територіальні одиниці України

Кількість звернень

1

Автономна Республіка Крим

0

2

Вінницька область

4

3

Волинська область

3

4

Дніпропетровська область

10

5

Донецька область

2

6

Житомирська область

2

7

Закарпатська область

0

8

Запорізька область

3

9

Івано-Франківська область

0

10

Київська область

6

11

Кіровоградська область

0

12

Луганська область

0

13

Львівська область

5

14

Миколаївська область

1

15

Одеська область

12

16

Полтавська область

2

17

Рівненська область

2

18

Сумська область

2

19

Тернопільська область

1

20

Харківська область

3

21

Херсонська область

0

22

Хмельницька область

2

23

Черкаська область

0

24

Чернівецька область

0

25

Чернігівська область

0

26

м. Київ

24

27

м. Севастополь

0

 

Адреса не зазначена

19

 

З-за кордону

0

 

Всього

103

 РОЗПОДІЛ

звернень за адміністративно-територіальними одиницями України

 Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

 

  • якість лікарських засобів (18);
  • порушення ліцензійних умов (11);
  • питання роботи аптечних закладів (20);
  • інші питання (8);
  • обіг лікарських засобів (5);
  • праця і зарплата (4);
  • питання медичних виробів (9);
  • охорона здоров’я (8);
  • обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (6);
  • питання цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення (2);
  • питання фармацевтичного виробництва (1);
  • забезпечення ліками та виробами медичного призначення (4);
  • діяльність центральних органів виконавчої влади (3);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (1);
  • діяльність підприємств та установ (1);
  • реєстрація виробів медичного призначення та медичного обладнання (1);
  • реклама лікарських засобів та виробів медичного призначення (1).

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 11 відповідей-роз’яснень; 80 – вирішено позитивно; 8 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 0 – відмовлено у задоволенні; 0 – звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 0  –  звернень, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 4 звернення  –  у стадії розгляду.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Отримати файл

 

 

 

 

 

 

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби за 9 місяців 2023 року

Наступна

Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у 2023 році