Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2023 року
Опубліковано 10.04.2023 о 15:52На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2023 року.
За І квартал 2023 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 5 звернень громадян: 5 (100 %) заяв.
З загальної кількості звернень надійшло поштою – 1 звернення (20 %), від Одеської обласної державної адміністрації – 1 звернення (20 %), Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації – 2 звернення (40 %), від Відділу поліції №3 Одеського районного управління поліції №1 ГУНП в Одеській області – 1 звернення (20 %).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І кварталі 2023 року звернулись 4 громадян з індивідуальними зверненнями (один громадянин звернувся двічі).
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І кварталі звернулись 2 жінки (50 %) та 2 (50 %) чоловіків.
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2023 року надійшло 2 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– питання якості лікарських засобів (1);
– питання порушення ліцензійних умов (2);
– питання обігу лікарських засобів (2).
Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 4 відповіді – роз’яснення; 1 звернення у стадії розгляду.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.