Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2020 року
Опубліковано 20.07.2020 о 10:06Аналіз звернень громадян
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2020 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2020 року.
За ІІ квартал 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 13 звернень громадян: 6 заяв (46,2 %) та 7 (53,8 %) скарг.
З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 2 звернення (15,4 %), від Держлікслужби – 4 звернення (30,8 %), Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації – 6 звернень (46,2 %), від Лиманської районної державної адміністрації – 1 звернення (7,6 %).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІ кварталі 2020 року звернулись 13 громадян з індивідуальними зверненнями.
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІ кварталі звернулось 8 жінок (61,5 %) та 5 (38,5 %) чоловіків.
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2020 року надійшло 4 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– питання якості лікарських засобів (4);
– питання медичних виробів (1);
– питання соціального захисту населення (4);
– фінансова політика (1);
– митна політика (1);
– питання порушення ліцензійних умов (1);
– інше (забезпечення антисептичними та дез. засобами) (1).
Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 5 відповідей – роз’яснень; 7 звернень направлені за належністю, про що повідомлено заявникам, 1 звернення у стадії розгляду.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.