Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у І кварталі 2019 року
Опубліковано 09.04.2019 о 15:45На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі – Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли в Службу в І кварталі 2019 року.
У І кварталі 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 5 звернень.
- Звернення надіслане за належністю від Головного Управління Національної поліції в Тернопільській області. Звернення розглянуто, відмовлено у задоволенні через відсутність предмету звернення. Адресата дана відповідь в установлений законом термін.
- Звернення надійшло на електронну пошту у вигляді заяви, первинне, індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, надіслано запит скаржнику на надання додаткової інформації. Звернення надіслано за належністю до Головного управління ДФС у Тернопільській області. Скаржнику дана відповідь у встановлений законодавством термін.
- Звернення надійшло з Тернопільської ОДА, первинне, у вигляді заяви на урядову телефонну «гарячу лінію», індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику. Відповідь дана у встановлений законодавством термін.
- Звернення надійшло з Тернопільської ОДА, первинне, у вигляді заяви на урядову телефонну «гарячу лінію», індивідуальне, категорія автора у листі не визначена, соціальний стан не визначено. Звернення розглянуто, надано роз’яснення скаржнику. Відповідь дана у встановлений законодавством термін.
- Звернення подано на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора службовець. Звернення розглянуто, надіслано запит на отримання додаткової інформації. Відповідь дана скаржнику у встановлений законодавством термін.
У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року кількість звернень збільшилась.
І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:
У І кварталі 2019 року у зверненнях порушено питання порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів та додержання ліцензійних умов провадження роздрібної торгівлі лікарськими засобами.
У І кварталі 2018 року у зверненнях порушено питання якості медичних виробів.
ІІ. Характеристика звернень:
- За формою надходження:
За І квартал 2019 року 4 звернення надійшли поштою, з них одне електронною, 2 через органи влади, 1 від інших установ, організацій, 1 подано на особистому прийомі.
- За ознакою надходження:
За І квартал 2019 року надійшло 5 первинних звернень.
- За видами:
За І квартал 2019 року 5 звернень скарга.
- За статтю авторів звернень:
3 автори звернення жіночої статі, 1 чоловічої статі.
- За суб’єктом:
5 звернення – індивідуальні.
- За типом:
2 звернення –усні (на телефонну «Гарячу лінію»), 1 електронне, 3 звернення письмові.
- За категоріями авторів звернень:
5 звернень інші категорії.
- За соціальним станом автора звернення:
Соціальний стан 3 авторів не визначено, 1 автор службовець.
9. За результатами розгляду:
1 звернення відмовлено у задоволенні, 1 звернення переслано за належністю, 3 звернення дано роз’яснення.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.