Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у ІІ кварталі 2020 року
Опубліковано 06.07.2020 о 23:08Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у ІІ кварталі 2020 року
На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі – Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли до Служби у ІІ кварталі 2020 року.
У ІІ кварталі 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 2 звернення.
Звернення надійщло поштою від Тернопільської обласної державної адміністрації, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора не вказана. Звернення розглянуті, перше звернення визнано анонімним та залишено без розгляду відповідно до статті 8 ЗУ «Про звернення громадян», автор другого звернення висловила прохання розглянути її скаргу та відповідь надати у телефонному режимі. Заявниці надана відповідь, яка її задовільнила, телефонні розмови задокументовано.
У порівнянні з ІІ кварталом 2019 року кількість звернень зменшилась.
І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:
У ІІ кварталі 2020 року у зверненні порушено питання порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів.
У ІІ кварталі 2019 року у зверненнях порушено питання якості лікарських засобів, відпущених з аптечних закладів, та отримання довідки про заробітну плату для нарахування пенсії.
ІІ. Характеристика звернень:
За формою надходження:
1 через органи влади.
За ознакою надходження:
звернення первинне.
За видами:
1 звернення заява.
1 звернення скарга.
За статтю авторів звернень:
автор звернення жіночої статі, авторство одного звернення встановити неможливо.
За суб’єктом:
2 звернення – індивідуальні.
За типом:
2 звернення письмові.
За категоріями авторів звернень:
авторство одного звернення встановити неможливо, 1 звернення дитина війни.
За соціальним станом автора звернення:
авторство одного звернення встановити неможливо,1 автор пенсіонер.
За результатами розгляду:
1 звернення дано роз’яснення, 1 звернення залишено без розгляду відповідно до статті 8 ЗУ «Про звернення громадян».
Подальше удосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення їх всебічного розгляду, розв’язання порушених у них проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян знаходиться на постійному контролі і є одним з пріоритетних напрямків роботи.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.