Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за ІV квартал 2021 року
Опубліковано 10.01.2022 о 14:24Протягом ІV кварталу 2021 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області (далі-Служба) надійшло два звернення громадян. Серед отриманих звернень дві заяви.
Порівняно з аналогічним періодом, а саме ІV кварталом 2020 року кількість звернень до Служби збільшилась.
Серед питань, з якими звернулись громадяни у звітний період:
– 1 щодо якості лікарського засобу;
– 1 щодо обігу лікарського засобу.
За результатами розгляду двох звернень у звітному періоді у межах повноважень Службою надані роз’яснення.
Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі.
Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у результативному вирішенні проблем в межах компетенції Служби та рамках чинного законодавства.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.