Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за 2021 рік

Опубліковано 10.01.2022 о 14:43

Впродовж 2021 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області (далі – Служба) звернулося 9 осіб. Звернення надходили від Урядової гарячої лінії і безпосередньо до Служби. Повторні звернення відсутні. Також отримано одне колективне звернення.

Порівняно з 2020 роком кількість звернень до Служби зменшилась.

Питання, з якими звернулись громадяни у звітний період:

– 2 щодо якості лікарських засобів;

– 5 щодо обігу лікарських засобів;

– 2 щодо відсутності в аптечних закладах деяких лікарських засобів.

За результатами розгляду звернень заявникам своєчасно та в повному обсязі в межах компетенції служби були надані роз’яснення. При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Держлікслужбою, іншими органами виконавчої влади, з закладами охорони здоров’я,  а також безпосередньо з громадянами.

Постійно проводиться контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва та на забезпечення вимог чинного законодавства України щодо звернень громадян. Приділяється увага обговоренню, аналізу та узагальненню питань, що порушуються у зверненнях громадян.

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за ІV квартал 2021 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за I півріччя 2022 року