Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за ІV квартал 2021 року

Опубліковано 10.01.2022 о 14:24

Протягом ІV кварталу 2021 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області (далі-Служба) надійшло два звернення громадян. Серед отриманих звернень дві заяви.

Порівняно з аналогічним періодом, а саме ІV кварталом 2020 року кількість звернень до Служби збільшилась.

Серед питань, з якими звернулись громадяни у звітний період:

– 1 щодо якості лікарського засобу;

– 1 щодо обігу лікарського засобу.

За результатами розгляду двох  звернень у звітному періоді у межах повноважень Службою надані роз’яснення.

Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі.

Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у результативному вирішенні проблем в межах компетенції Служби та рамках чинного законодавства.

 

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за ІІІ квартал 2021 року

Наступна

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за 2021 рік