Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у ІІ кварталі 2024 року
Опубліковано 02.07.2024 о 14:34На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі – Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли до Служби у ІІ кварталі 2024 року.
У ІІ кварталі 2024 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 2 звернення.
- Звернення подане на особистому прийомі, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора у листі не вказана, соціальний стан не визначено. Заявнику дана відповідь у встановлений законодавством термін(Лист від 30.05.2024 №143-02.3/02/05.20-24).
- Звернення надійшло електронною поштою з департаменту охорони здоров’я Тернопільської ОВА, первинне, у вигляді скарги на телефонну «гарячу лінію» МОЗУ, індивідуальне, категорія автора: особа, що потерпіла від аварії на ЧАЕС, соціальний стан ІІ група інвалідності. Поінформовано департамент охорони здоров’я Тернопільської ОВА (Лист від 10.05.2024 №130-01.1/02/05.20-24).
У порівнянні з ІІ кварталом 2023 року кількість звернень збільшилась.
І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:
У І кварталі 2024 року у зверненнях порушено питання якості лікарських засобів, питання обігу лікарських засобів.
ІІ. Характеристика звернень:
За формою надходження:
від громадян: 1 подано на особистому прийомі, 1 від органів державної влади електронною поштою .
За ознакою надходження:
звернення первинне.
За видами:
1 заява,1 скарга.
За статтю авторів звернень:
автори звернень жіночої статі.
За суб’єктом:
індивідуальне.
За типом:
1 звернення письмове, 1 усне.
За категоріями авторів звернень:
Не визначено, інвалід ІІ групи.
За соціальним станом автора звернення:
Не визначено.
За результатами розгляду:
дано роз’яснення.
Подальше удосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення їх всебічного розгляду, розв’язання порушених у них проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян знаходиться на постійному контролі і є одним з пріоритетних напрямків роботи.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.