Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за 2018 рік

Опубліковано 08.04.2019 о 12:12

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2018 рік.

За 2018 рік до Служби надійшло та було опрацьовано 14 звернень громадян, у тому числі: 

За формою надходження:

Поштою – 6 (42,9%)

На особистому прийомі – 1 (7,1%)

Через органи влади – 4 (28,6%)

Від Держлікслужби України – 3 (21,4%)

За ознакою надходження:

Первинне –  13 (92,3%)

Повторне – 1 (7,7%)

За видами:

Заява (клопотання) –  9 (64,3%)

Скарга – 5 (35,7%)

За субєктом:

Індивідуальне – 14 (100%)

За типом:

Лист – 14 (100%)

За результатами розгляду:

Вирішено позитивно – 7 (50%).

Відмовлено у задоволенні – 1 (7,1%).

Дано роз’яснення – 4 (28,6%).

 

Звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статі 7 Закону України «Про звернення громадян» – 2 (14,3%)

 

Статистичний аналіз змісту звернення дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушено у зверненні, а саме:

– питання якості лікарських засобів;

– питання охорони здоров’я;

– питання обігу лікарських засобів;

– питання медичних виробів;

– питання порушення ліцензійних умов;

– питання роботи аптечних закладів;

 

За 2018 рік на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області у ІV кварталі 2018 року

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за І квартал 2019 року