АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.01.2020 по 31.03.2020
Опубліковано 24.04.2020 о 13:57На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.01.2020 по 31.03.2020.
У I кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 2 звернення громадян, у тому числі:
1.За формою надходження:
1.1. Поштою – 0
1.2. На особистому прийомі – 0
1.3. Через уповноважену особу – 0
1.4. Через органи влади – 0
1.5. Від Держлікслужби України – 1 (100%)
1.6. Через засоби масової інформації – 0
1.7. Від інших органів, установ, органів – 0.
- За ознакою надходження:
2.1. Первинне – 1 (100%)
2.2. Повторне – 0
2.3. Дублетне – 0
2.4. Неодноразове – 0
2.5. Масове – 0
- За видами:
3.1. Пропозиція (зауваження) – 0
3.2. Заява (клопотання) – 1 (100%)
3.3. Скарга – 0
- За суб’єктом:
4.1. Індивідуальне – 1 (100%)
4.2. Колективне – 0
4.3. Анонімне – 0
- За типом:
5.1. Телеграма – 0
5.2. Лист – 1 (100%)
5.3. Усне – 0.
- За результатами розгляду:
6.1. Вирішено позитивно – 1 (100%)
6.2. Відмовлено у задоволенні – 0
6.3. Дано роз’яснення – 0
6.4. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 0
6.5. Звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статі 7 Закону України «Про звернення громадян» – 0
6.6. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 0.
6.7. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів – 0
6.8. У стадії розгляду – 0.
За звітний період до Служби звернувся 1 громадянин.
Статистичний аналіз змісту звернення дає можливість визначити основне проблемне питання, яке порушено у зверненні, а саме:
– питання медичних виробів.
У I кварталі 2020 року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.
При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.
Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.