АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.01.2020 по 31.03.2020

Опубліковано 24.04.2020 о 13:57

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.01.2020 по 31.03.2020.

У I кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 2 звернення громадян, у тому числі: 

1.За формою надходження:

1.1. Поштою – 0

1.2. На особистому прийомі – 0

1.3. Через уповноважену особу – 0

1.4. Через органи влади – 0

1.5. Від Держлікслужби України – 1 (100%)

1.6. Через засоби масової інформації – 0

1.7. Від інших органів, установ, органів – 0.

  1. За ознакою надходження:

2.1. Первинне –  1 (100%)

2.2. Повторне – 0

2.3. Дублетне – 0

2.4. Неодноразове – 0

2.5. Масове – 0

  1. За видами:

3.1. Пропозиція (зауваження) – 0

3.2. Заява (клопотання) –  1 (100%)

3.3. Скарга – 0

  1. За субєктом:

4.1. Індивідуальне – 1 (100%)

4.2. Колективне – 0

4.3. Анонімне – 0

  1. За типом:

5.1. Телеграма – 0

5.2. Лист – 1 (100%)

5.3. Усне – 0.

  1. За результатами розгляду:

6.1. Вирішено позитивно – 1 (100%)

6.2. Відмовлено у задоволенні – 0

6.3. Дано роз’яснення – 0

6.4. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 0

6.5. Звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статі 7 Закону України «Про звернення громадян» – 0

6.6. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 0.

6.7. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів – 0

6.8. У стадії розгляду – 0.

За звітний період до Служби звернувся 1 громадянин.

Статистичний аналіз змісту звернення дає можливість визначити основне проблемне питання, яке порушено у зверненні, а саме:

– питання медичних виробів.

У I кварталі 2020 року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.

 

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області у 2019 році

Наступна

Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за І квартал 2020 року